หน้าเว็บ

วันพุธที่ 28 ตุลาคม พ.ศ. 2563

Chordza

Chordza


คอร์ด เนื้อเพลง กลับมาเพื่อถิ่มไป ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 05:00 PM PDT

"


"

กลับมาเพื่อถิ่มไป


ความเก่าความหลัง ที่ยังฝังใจน้องอยู่ ที่มีแต่อ้ายนั้นฮู้ คือการลืมอ้ายบ่ได้ คงเป็นเหตุผล ที่อ้ายนั้นเอามาใซ้ มาล่อมาอ่อยหัวใจ ให้น้องกลับไปคืนดี คือบ่หลูโตน คนที่อ้ายบ่ได้ฮัก คนที่อ้ายนั้นตีจาก แบบตั้งใจถิ่มอีหลี บัดพอใจน้อง เปิดป่องให้อ้ายอีกที อ้ายกะบ่เห็นความดี เหยียบหย่องน้องคือเก่า * ใจน้องกะมีส่ำนี้ สิให้น้องเจ็บส่ำได๋ มันจั่งสิคักใจอ้าย ถิ่มได้กะถิ่มเอาถิ่มเอา ใจน้องนี่แหลวสิตาย ย่อนยังฮักอ้ายบ่เซา สุดท้ายถืกถิ่มคือเก่า คนเจ็บกะเจ็บเอาเจ็บเอา เป็นหยังคือกลับมาเพื่อถิ่มไป ความเก่าความหลัง ที่ยังฝังใจน้องอยู่ ที่มีแต่อ้ายนั้นฮู้ คือการลืมอ้ายบ่ได้ บ่ขี้ฮ้ายคัก คงเฮ็ดบ่ได้คืออ้าย เทือสองที่น้องเสียใจ ที่กลายเป็นผู้สาวเก่า ( * ) ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง กอดเธอเอาไว้ Ratchanon chordza

Posted: 28 Oct 2020 04:00 PM PDT

"


"

กอดเธอเอาไว้


* และฉันจะกอดเธอเอาไว้ กอดเธอเอาไว้ ให้เธอลืมเรื่องราวที่เจอมันไป ว่าทำไมเธอไม่เหมือนเดิม และฉันจะกอดเธอเอาไว้ กอดเธอเอาไว้ ให้เธอลืมเรื่องราวที่เจอมันไป ว่าทำไมเธอไม่เหมือนเดิม แค่บอกว่าเธอจะไป ต้องทำยังไงให้กลับมา คิดถึงเธอไม่ไหว นึกถึงทีไรตอนหลับตา ตอนเราจากลา เธออย่าจากไกล ใจเธอฝากมา ทนไม่ไหวถ้าหากไป เขียนเอาไว้ด้วยปากกา ว่าเธอไปไม่พูดจา มีมันไม่พูดมา รักกันไม่บอกลา ความจริงฉันก็รู้ว่ารักของเธอมันหลอกตา เคยรักกันจริงๆมั้ย ไอคำที่เธอบอก เธอหลอกกัน เธอหลอกใช้ มันเจ็บนะจะบอกไว้ ไม่ไหวเลยออกไป ความจริงคือความฝัน เธอเห็นฉันเป็นหมอกมั้ย ( * ) ก็รู้ว่าฉันไม่ดี อย่างงี้ เลิกคิดถึงเธอสักทีรู้ไหมหัวใจมันคิดถึง คิดถึงทุกวินาที ตอนเธอยิ้ม คิดถึงเธอซะไม่มี รู้มั้ยข้างในมันโครตซึ้ง ยังนึกถึงเธอเสมอ ตอนเธอไป ถ้าพูดเรื่องหัวใจ ผมมันอ่อนหัดไปซะไม่มี หน้าฉันจะไม่เสนอ จะไม่ใกล้ และฉันก็จะไม่ไป เพราะรู้ยังไงมันก็ไม่ดี หรือฉันไม่ดีพอ สำหรับเธอ ตอนนั้นไม่รีรอ ก็อยากจะเดินขอเบอร์ พอเธอไม่อยู่ก็อยากจะเจอ ยังคิดถึงเธอเสมอนะเออ ในวันเกิดฉันกลับมาได้มั้ยก็อยากจะเชิญ ก็อยากจะอยู่กับเธอตรงนี้ให้นานๆๆๆ แต่ฉันไม่มีเงินทองมากองและฉันไม่มีวิมาน หลายคนเขาก็วิจาร เพราะว่าฉันมันอันธพาล ก็อยากจะอยู่ต่อแต่ตัวกลัวเธอจะทรมาน ยังใช้ชีวิตอยู่คนไปวันต่อวัน ในความรู้สึกดีๆที่เคยได้มีต่อกัน ถ้าลำบากให้บอกฉัน เหนื่อยแค่ไหนมากอดกัน ถ้าเธอเสียใจ หรือไม่มีใครอย่าบอกมัน เพราะมันจะสมน้ำหน้า มันมองเธอเป็นขี้ข้า เธอต้องไม่เป็นไรน้ำตาที่ไหลให้ซับลงผ้า เดี๋ยวเริ่มวันใหม่ฟ้าก็จ้า และฉันก็จะไม่พ่าม แค่อยากให้คำปรึกษาแค่อยากจะบอกให้เธอได้ทราบ ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง กะไคแหน่แล้วล่ะ ไผ่ พงศธร chordza

Posted: 28 Oct 2020 03:00 PM PDT

"


"

กะไคแหน่แล้วล่ะ


เมื่อเจ้าพ้อทางหย่างใหม่ ได้พ้อผู้ใหม่แล้วสิอิหยัง หรือกลับมาเบิ่งซากปรักหักพัง ฮักของเฮาที่ล่มสลาย บ่ต้องฮู้สึกผิด เจ้าเห็นบ่อ้ายยังหายใจ ถึงสิจ่อยลงแหน่ แต่กะยังบ่ตาย * กินข้าวได้หลายกว่าเก่า นอนหลับง่ายกว่าเก่า ยามเจ็บยามเหงา บ่ต้องมีหมู่มาอ่อย แต่ก่อนนอนตีงคีง ตื่นมาน้ำตาย้อย หัวใจสะวอยคึดฮอดเจ้าหลาย เทือสิยอมรับว่าฮักเฮาจบแล้ว ถืกลมพัดมันกะสิยืนบ่ไหว บ่ต้องมาห่วง ว่าอ้ายสิอยู่บ่ได้ มื้อนี้ อ้ายกะไคแหน่แล้วล่ะ กะเว้าให้ฟังซุอย่าง จนเบิดซุอย่างควมเว้าควมว่า ถ้าคักใจแล้วเจ้ากะอย่าหัวซา อย่าทำท่าหลูโตนกันหลาย ถ้ายังห่วงปานนี่ แล้วมื้อนั่นคือจังถิ่มไป บ่อยากเป็นภาระ เป็นปัญหาให้ไผ ( * ) ความเจ็บกำลังสิส่วง ความห่วงมันกะมาซ้ำ อยากลืมแต่มันกะจำ สิให้อ้ายเฮ็ดจังได๋ ( * ) ถ้าเจ้ายังห่วงอ้ายอาจสิอยู่บ่ได้ มื้อนี้ อ้ายกะไคแหน่แล้วล่ะ


คอร์ด เนื้อเพลง ใจพังพัง เปา คนระวิ chordza

Posted: 28 Oct 2020 02:00 PM PDT

"


"

ใจพังพัง


เธอซมซานกลับมา..พร้อมกระเป๋าลูกโตหนึ่งใบ ลูกที่เธอเคยใช้ เก็บทุกอย่างแล้วเดินจากลา ฉันอ้อนวอนเหนี่ยวรั้ง เมื่อครั้งนั้นยังจำติดตา เพื่อจะต่อเวลา แค่นาทียังทำไม่ได้เลย แต่พอมาวันนี้ วันที่ฉันได้พอทำใจ กับรักที่หลอมละลาย กลั่นเป็นไอ เปลี่ยนเป็นน้ำตา เธอกลับมาอีกครั้ง แบกเรื่องรักพัง ๆ กลับมา เพื่อจะขอเวลา..ให้รักเราเริ่มใหม่อีกครั้ง.. * ใจพังพังที่เธอทำมัน อยู่ระหว่างเยียวยาให้หาย นาฬิกาหมุนไม่เท่าไร แล้ววันนี้เธอก็กลับมา เหมือนมาย้ำซ้ำรอยน้ำตา ที่วันนี้กำลังเหือดหาย แค่เวลาให้พอทำใจ ยังให้กันไม่ได้เลย แค่เวลาให้ลืมเธอไป ยังให้กันไม่ได้เลย..


คอร์ด เนื้อเพลง เช็คอินที่ดินแดง ไผ่ พงศธร chordza

Posted: 28 Oct 2020 01:00 PM PDT

"


"

เช็คอินที่ดินแดง


กดเช็คอิน ว่าอยู่หม่องนี่ ณ เวลายามแลง บ่ฮู้ดอกว่าดินแดง มันคือหม่องใด๋ของกทม. บ่ชินจักเทือ ตั้งแต่มาอยู่ หอบฝันมาสู้จาก ตจว. ตั้งใจมาแล้ว กะต้องหย่างต่อ ถึงสิท้อ ต้องอดเอา * เบิดแฮงกะเบิ่งที่หน้าจอ เบิ่งรูปคนที่รอ อยู่บ้านเฮา เฮ็ดงานเจ้านายกะบ่ให้เซา โอ้ย...คึดฮอดบ้านเฮาเด้ คึดฮอด ** ใจลอยไปฮอด ไปหนุนอยู่บนตักแม่ อ่อนแอ กะอยากให้แม่ลูบหัวให้ คิดแล้วกะห้ามน้ำตาบ่ไหว มันคอยสิไหลตลอด ถ่าเด้อบ้านเฮา สิฟ่าวหย่างตามความฝัน จังใด๋มื้อนั่นสิต้องมาฮอด เก็บเงินได้ สิฟ่าวเมือบ้านไปกอด คิดฮอดแทบขาดใจ กดเช็คอิน หม่องที่บ่ได้ เบิ่งตะเว็นลับฟ้า ย่อนมุมตึกมันบังตา ได้ส่ำนี่ล่ะแค่เบิ่งเสาไฟ ดินแดงบ้านเพิ่น บ่คือบ้านเฮา ที่เป็นลูกรังลาดยาวสุดสาย สิเฮ็ดทุกอย่าง บ่ว่าจังใด๋ บ้านสิได้ เบิ่ดหนี้เขา ( * , ** ) ( * , ** ) คิดฮอดแทบขาดใจ บ่ฮู้มื้อใด๋สิได้เมือบ้านไปกอด คิดฮอดสิขาดใจ


คอร์ด เนื้อเพลง ถนนสายมิตรภาพ ไผ่ พงศธร x ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 12:00 PM PDT

"


"

ถนนสายมิตรภาพ


โอ โอ .. โอ่ ล่ะน้อ โอ โฮะ โอ โอ โอ้.. โอ โอ โอ้ โอ ... ตกมาฮอดมื้อนี่ สิลาแม่ลาพ่อ ลาญาติติพี่น้อง บ้านซอง ลงไปไทย ไปรับจ้างรับบ่าย ไปขายแฮงเนาะสาก่อน ปีใหม่สงกรานต์สิคืนย้อน คืนมา..น้อบ้านเฮา กระเป๋าเดินทาง ฝ้ายผูกแขน พาจากดินแดนอีสานบ้านเฮา มากันเป็นปุ้ม เฮาซุมผู้บ่าว เหมิดยามนาก็ออกหาทำงาน ขึ้นรถทัวร์เที่ยวหัวค่ำ ฮอดรังสิตก็คงเป็นเช้าอีกวัน หลับตาลง ได้แต่วาดฝัน อีกบ่นานจะได้เริ่มชีวิตใหม่ * เสียงรถแล่นดัง บืน บืน บืน บืน บืน บอกให้บืนไปตามความฝัน อยู่บนถนนมิตรภาพสายแฮงงานนั้น สุดทางฝันคือเมืองแห่งหวังแสนไกล เสียงหัวใจบอกให้ สู้ สู้ สู้ สู้ สู้ จากวันนี้ให้มันรู้ไป ขึ้นสเตตัสแฮงงานลูกอีสานมาแล้วได๋ ฟ้าวจับจองเด้อเจ้านายเถ้าแก่ ** ให้หมานให้หมาน หมาน หมาน ให้ได้งานดี ดี ให้บ่อึดโอที ให้มีเงินส่งบ้าน จาก บขส.พ่อมาส่ง ผู้สาวขาดงลงไปเฮ็ดงาน เงินขวัญถุงขายข้าวปัดลาน ซื้อตั๋วความฝันเข้าสู่เมืองไกล ตกไสน้ออ้อมน้อยอ้อมใหญ่ อมตะหรือว่านวนคร เป็นสาวโรงงานลองเบิ่งสาก่อน ขั่นบ่เวิร์คค่อยออกไปหางานใหม่ ( * , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง เท่าที่ฟ้าเพิ่นให้ ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 11:00 AM PDT

"


"

เท่าที่ฟ้าเพิ่นให้


บ่ฮู้มื้ออื่น สิตื่นมานำอ้ายบ่ เอื้อมไปแล้วยังพ้อ หรือว่าบ่มีอ้าย ความฮักเฮา มันสิไปเซาอยู่หม่องใด๋ บอกกับอ้ายบ่ได้คือกัน * ฮู้แค่ว่า เวลานี้ เฮามีกันอยู่ข้างๆ โลกนี้ซุอย่างกะบ่สำคัญ ในมื้อนี้ นาทีนี้ บ่มีดอกคำสัญญาต่อกัน ที่มีให้นั้นคือเบิดหัวใจ ** เท่าที่ฟ้าเพิ่นให้อยู่นำกัน สิฮักให้มั่น ดีที่สุดที่ฮักได้ บ่ฮู้ดอกสิเกิดอิหยังต่อไป มื้อนี้แค่ได้หย่างไปนำอ้ายพอ แล้วแต่ฟ้า ดนบ่ดนกะซ่างมัน มื้ออื่นมื้อนั่น ยังบ่มาบ่ฮอดน้อ สิฮักจนกว่าเบิดวาสนาไปต่อ ชีวิตมีอ้ายมาพ้อ คือโชคดีหลายที่มีอ้ายฮัก บ่แน่สุดท้าย แล้วอาจสิต้องจากลา ให้ถ่าเบิ่งมื้อหน้า ย่อนบ่กล้ารับปาก บ่เสียใจ สิเป็นหรือตายยังได้ฮัก ใจบ่ย่านสิฝากความฝัน ( * , ** ) ( ** )


คอร์ด เนื้อเพลง เมือบ้านเฮากันเถาะ ไผ่ พงศธร x ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 10:00 AM PDT

"


"

เมือบ้านเฮากันเถาะ


* (ไผ่) เมือบ้านเฮากันเถาะน้อ เมือบ้านเฮาเนาะ อยู่กะดนแล้วเมืองสวรรค์ ลาเด้อลา เมืองหมอกควัน คึดฮอดกลิ่นดิน กลิ่นนาหลายๆ (ต่าย) เมือบ้านเฮากันเถาะน้อ เมือบ้านเฮาเนาะ อยู่กะดนแล้วเมืองใหญ่ แดดบ่อุ่น ฟ้าบ่ใส บ่คือท่งไห่ ท่งนา ที่บ้านเฮา ** (ไผ่) มื้อนี้มื้อสันวันดี (ต่าย) ได้กลับบ้านซอง หม่องเฮา (ไผ่) สิดนปานได๋กะคือเก่า (ต่าย) เป็นคนอิสานบ่ลืมส่น *** (ไผ่) หมู่เฮาล้อหนุน เอ้าหมุน เอ้าหมุน ปลายเส้นทางคือบ้านเฮา เมื่อฝันฮอดฝั่ง เฮากะยังเป็นคนเก่า ขอคืนบ้านเฮา อยู่แบบเฮาตลอดไป (ต่าย) หมู่เฮาล้อหมุน เอ้าหมุน เอ้าหมุน คนทางบ้าน ยังถ่าคอง คิดฮอด หลายๆ ขอไปหอมแก้มแม่พ่อ กอดตา หอมยาย อยู่นำกันแบบพร้อมหน้า **** (ไผ่ ต่าย) เมือบ้านเฮาเนาะ เมือบ้านเฮากันเถาะ ( * ) ( ** , *** , *** , **** )


คอร์ด เนื้อเพลง แม่นกทม.บ่นี่ ไผ่ พงศธร x ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 09:00 AM PDT

"


"

แม่นกทม.บ่นี่


*(ต่าย) พี่น้องป้องปาย บ้านเฮาคือหลายกะด้อ ข้อยล่ะงึดเด้เนาะ แม่นกทม.บ่นี่ (ไผ่) มาตุ้มโฮมกัน แซวซะอยู่ไสกะพ้อ ข้อยล่ะงึดเด้เนาะ แม่นกทม.บ่นี่ (ต่าย) พอแต่เจ้าฮ้องว่าเอ๊อะ เอ๊อะ เอ๊อะ กะแม่นล่ะเด้อพ้อคนบ้านเฮา เป็นลูกอิสานมาหากินบ้านเขา ว่าแต่เจ้า นั้นมาแต่ทางใด๋ (ไผ่) มาอยู่พี้ดนล่ะบ้อ ล่ะบ้อ ซำบายดีเนาะ ก็เบิ่งแยงกันไป ตามตึกตรอกและซอกซอยน้อยใหญ่ หย่างไปไส กะมีแต่ไทเฮา ** (ต่าย) หนองคาย อุดร ขอนแก่น เมืองเลย โคราช หนองบัว อุบล อำนาจ ศรีสะเกษ สุรินทร์ (ไผ่) สกลนคร นครพนม บุรีรัมย์ ร้อยเอ็ด ยโส สารคาม ชัยภูมิ กาฬสินธุ์ (ต่าย) มุกดาหาร บึงกาฬ.. คือมากองกันอยู่พี้ ( * ) ( * ) (ไผ่+ต่าย) กะสู้ไปนำกัน ล่ะเด้อน้องพี่ ขอให้อยู่ดีมีแฮง (ไผ่) มาขับแท็กซี่ขับรถบรรทุก ตุ๊กตุ๊กมอ'ไซค์ เป็นกรรมกรเป็นรปภ.อยู่ตามตึกใหญ่ (ต่าย) มาเปิดร้านลาบส้มตำจิ้มจุ่มกะหลาย เกินครึ่งนึงล่ะไป๊.... มีแต่อิสานอ้อยต้อย ( * ) (ไผ่+ต่าย) กะสู้ไปนำกัน ล่ะเด้อน้องพี่ ขอให้อยู่ดีมีแฮง เด้อ เด้อ เด้อ


คอร์ด เนื้อเพลง รอได้หม้าย วัยย์ธยา chordza

Posted: 28 Oct 2020 08:00 AM PDT

"


"

รอได้หม้าย


ประจำการกองร้อย คอยวันหลบบ้าน จากมานานคิดถึงคนที่..ห่างไกล ฝึกหนักผ่านมาแล้วต้องทน..แค่ไหน แต่ก็ทนความคิดถึงไม่ได้..สักที * ก็ยังคิดถึงเพียงเธอ กลัวเธอจะแอบมีใคร กลัวเธอรอไม่ไหว กลัวใครมาเปลี่ยนใจเธอ ** รอพี่ได้หม้ายน้อง ขอเวลา 2 ปี เสร็จจากเรื่องทางนี้ พี่จะรีบกลับไป อย่าไปมีคนอื่น อย่าไปหาคนใหม่ พี่ต้องขาดใจตาย ถ้าเธอใจร้ายทำได้ลง (มันหวังเหวิดไปหมดแล้ว) มือจับปืน ยืนเหงา..ในคืนที่ดาวหาย วอนสายลมพัดใจให้ไปถึงเธอ อยู่ทางนี้พี่ยังมั่นคงเสมอ รอวันลากลับไปกอดเธอสักที ( * , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง หึย ไผ่ พงศธร x ต่าย อรทัย chordza

Posted: 28 Oct 2020 07:00 AM PDT

"


"

หึย


(ไผ่) เพิ่นเพิ่น เฟสเพิ่นหมู่เต็มล่ะบ้อ รับแอดเฮาแนได้บ่ โปรไฟล์คืองามแท้น้อ เฮาอยากแชทนำหลายหลาย (ต่าย) หนีแนะ ไผงามกะไปกดไลค์ แบบนี้เซื่อใจบ่ได้ ไปแชทกับสาวอื่นไป ซังหลายผู้ซายขี้ดื้อ * (ไผ่) เฮาบ่แม่นคนหลายใจดอก แค่มักเว้ามักหยอกซือซือ ถ้าได้ฮักกับเพิ่นทุกมื้อ สาบานสิบ่นอกใจ ** (ต่าย) หึย..จั่งแม่นเพิ่นปากเป็นเนาะ เทียวเอาคำหวานมาล่อ จักสิเซื่อได้บ่น้อ เฮาย่านเพิ่นบ่จริงใจ (ไผ่) หึย..จั่งแม่นเพิ่นเว้าบาปหลาย เฮาบ่ได้มาตั๋วไผ เฮามีแต่ความจริงใจ บ่เซื่อกะลองฮักเบิ่ง (ต่าย) หึยไผสิไป เซื่อใจ (ไผ่) เพิ่นเพิ่น มีไผไปส่งล่ะบ้อ กลับบ้านบ่ย่านบ่น้อ เฮาขอไปส่งได้บ่..มืดๆมันอันตราย (ต่าย) หนีแนะ เฮากลับผู้เดียวเองได้..บ้านเฮานั้นอยู่บ่ไกล ไปส่งสาวอื่นพุ้นไป ซังหลายผู้ซายขี้ดื้อ ( * , ** ) ( ** )


คอร์ด เนื้อเพลง เฮายังคึดคือกันบ่ ไผ่ พงศธร chordza

Posted: 28 Oct 2020 06:00 AM PDT

"


"

เฮายังคึดคือกันบ่


คำว่าคึดฮอดหลายที่อ้ายส่งไป ในไลน์ของเจ้า มันเฮ็ดให้อ้ายเหงา เฮ็ดให้อ้ายเศร้าอุกอั่งหัวใจ อ่านแล้วบ่ตอบ บ่ฮู้เป็นหยังเจ้าจังบ่เคลื่อนไหว หรือเจ้าบ่มักตอบไลน์ หรือบ่มักอ้ายแล้วน้อ * อ้ายบ่ได้ต่อว่าต่อขาน แต่มันย่านมันใจเสียละเนาะ ความห่างไกลมันเปลี่ยนใจเจ้าแล้วบ่ อ้ายนั้นย่านอย่างแฮง ** เฮายังคึดคือกันบ่ ยังฮู้สึกคือเก่าบ่ เจ้าบ่ได้ลืมอ้ายแม่นบ่ อ้ายยังมีสิทธิ์ถามอยู่บ่คำแพง เฮายังคือแฟนกันบ่ ยังคึดฮอดคือเก่าบ่ เจ้าบ่ได้มีไผแม่นบ่ อ้ายสิถืกเทบ่น้อคำแพง บอกอ้ายแหน่ว่าเจ้ายังฮักกัน หากว่าเจ้ายากหลาย งานการวุ่นวายบ่มีเวลา บอกอ้ายกะได้หวา อ้ายสิได้ถ่าแบบใจบ่หวั่น คึดนำบ่ส่วง ใจอ้ายกะหวงมันบ่คือก่อนนั้น มีหยังคือบ่บอกกัน หลูโตนใจอ้ายแหน่เด้อ ( * , ** ) ( ** )


คอร์ด เนื้อเพลง รอๆๆๆๆๆ Varis chordza

Posted: 28 Oct 2020 05:00 AM PDT

"



รอๆๆๆๆๆ


อีกครั้งที่เธอก็ยังจะไม่ชัดเจน อีกครั้งที่เธอก็ทำไม่เห็น อีกครั้งก็เหมือนยังจะไม่สนใจ และฉันคนนี้ต้องทำเช่นไร เธอคิดอย่างไร ฉันไม่รู้หรอก ฉันไม่เข้าใจ ถ้าปล่อยไว้อย่างนี้ ฉันก็วุ่นวาย ฉันก็ร้อนใจ บอกทีได้ไหม หรือว่าเธออาจจะไม่มั่นใจ ก็ไม่เป็นไร แค่ในจิตใจของฉันเริ่มจะร้อน * แค่อยากให้เธอรู้ว่าฉันยังรอ ให้รู้ว่าฉันยังรอเธออยู่ รู้ว่าฉันยังรอ คอยคำว่ารักของเธออยู่ ถ้าเธอรู้ว่าฉันยังรอ ทั้งที่เธอก็ไม่ได้ขอ หรือว่าฉันต้องพอฉันไม่รู้ ถ้าหากว่าเธอรู้ว่าฉันยังรอ ขอให้เธอบอกมาให้ฉันรู้ กี่ครั้ง ที่เธอก็ยังจะไม่ชัดเจน กี่ครั้งที่เธอก็ทำไม่เห็น กี่ครั้งก็เป็นอย่างเดิมซ้ำๆฉันทรมาน แค่อยากจะรู้เธอคิดอย่างไรกันฉัน ก็เท่านั้น ( * ) รู้ไหมฉันยังรอ รู้ไหมฉันยังรอเธออยู่ รู้ไหมฉันยังรอ คอยคำว่ารักของเธออยู่ ถ้าเธอรู้ว่าฉันยังรอ ทั้งที่เธอก็ไม่ได้ขอ หรือว่าฉันต้องพอฉันไม่รู้ ถ้าหากว่าเธอรู้ว่าฉันยังรอ ขอให้เธอบอกมาให้ฉันรู้


คอร์ด เนื้อเพลง เขียนจดหมายหาแฟนเก่า แป๋ว ปัทมา chordza

Posted: 28 Oct 2020 04:00 AM PDT

"



เขียนจดหมายหาแฟนเก่า


เขียนจดหมาย บรรยายด้วยความคิดถึง ผ่านถ้อยคำหวานซึ้ง ส่งไปถึง คนเคยเคียงใจ ผ่านไปหลายปี ที่อ้ายไปมีความรักครั้งใหม่ ข่าวคราวอ้ายก็เงียบหาย เป็นจั่งใด๋ สบายดีบ่ ละขอโทษเด้อ เด้ออ้าย ที่ส่งข้อความไป จดหมายน้อยค่อยเปิดอ่าน ค่อยเปิดอ่าน ล่ะความฮักความสงสาร ที่เคยมีให้น้องยังจำได้แม่นบ่ลืม ละภาพความหลังใจยังปลื้ม ใจยังห่วงคะนึงหา ละภาพแววตามันยังชัด ให้คิดนำ น้ำตาย้อย เขียนจดหมายน้อยบรรยายเป็นตัวอักษร ผ่านบทกลอน ส่งไปถึงคนเคยเคียงใจ หลายปีแล้ว ที่เฮาต้องห่างกันไกล ใจสองใจบ่ได้ฮ่วมเป็นคู่ครอง มองภาพถ่ายส่งแนบจดหมายใบน้อย ฮักหลุดลอย จนกลายเป็นความหม่นหมอง แต่กะทำใจได้ หลายปีที่น้ำตานอง ความคิดฮอดมันคองฟ้อง จึงส่งจดหมายไปหาเธอ จดหมายน้อยส่งจากใจคนคอย คนคอย สถานที่หม่องเก่า หม่องเก่า โอ้ยหม่องเก่า หม่องเก่า พี่ ชายเอ้ยตำบลเหงาเหงา อำเภอเฮาเคยคุ้น จังหวัดพุ้นแม่นฮักเธอ ใจยังเพ้อภาพความฮักยังเห็น แต่ประเด็นสำคัญ มันผ่านมาดนแล้ว แววหางตาเวลาอ้ายมองคนดี ทุกๆที ในหัวใจมันอายเขิน แต่ว่าวันนี้ บ่มีอ้ายร่วมทางเดิน ย้อนว่าบังเอิญบุญผลาเฮาบ่ถึงกัน คันแม่นอ้ายได้อ่าน ข้อความที่น้องส่งไป เขียนบรรยายจากใจคนเคยร่วมฝัน ยังบ่เคยลืม ภาพสองเราในคราวนั้น แม่นหลายปีล่วงผ่าน น้องยังจำได้ดี คิดฮอดแท้น้อ คิดฮอดแท้น้อ คิดฮอดแท้น้อ คิดฮอดอ้าย แท้น้อ ยังฝันพ้อ ในหัวใจเฮาน้อ มันคิดฮอดบ่หน่าย บ่หน่าย โอ้ยคิดฮอดบ่หน่าย พี่ชายเอ่ย แม่นสิเป็นผู้พ่ายกะเคยได้ฮ่วมฝัน บอกเขานั่นบ่ต้องห่วงเด้อชาย บอกเขานั่นบ่ต้องห่วงเด้อชาย มันเป็นเพียงจดหมายที่ส่งมาจากทางบ้าน ที่ส่งมา..จากทางบ้าน เออ....เออ


คอร์ด เนื้อเพลง ทรงโจร โอนไว ลมชาย chordza

Posted: 28 Oct 2020 03:00 AM PDT

"



ทรงโจร โอนไว


บอกให้ทราบไว้ก่อน เด้อ หล่า เฮอะเออ เฮอะเอย ว่าอ้ายหน้าตาบ่ดี แซวผู้สาวกะยังหย่างหนี เมินเฮาคือหมา คำว่าขี้ฮ้าย มันเจ็บปวดในหัวใจ หัวฟูๆ หย่างกาย น้องสาวกะเบ๊ะปากใส่ อ้ายบ่ข่อยเกาหลี อยู่นำเเล้วแฮปปี้ มาติละคนดี มาๆ ลองคบอ้ายเบิ่ง * ทรงมีหนวด มีเครา เด็กน้อยเห็นกะไหลไห้ แต่รู้ไหมว่าหัวใจอ้ายอ่อนโยน ผู้ได๋เห็นกะหน่าย แนวผู้ชายทรงโจร ขอโอกาสให้คนหน้าโจร พิสูจน์แน่ ** ชอบบ่ละผู้ชายทรงโจร แต่ว่าอ้ายโอนไว สิโอนหัวใจไว้ให้เจ้าผู้เดียว ถ้าได้ฮักใคร กะฮักจริง ไผมั่นใจกะเข้ามา สิดูแลอิหล่า จนมื้อตาย พี่เป็นผุชายหน้าตาบ่ดี มีเงินพร้อมเปย์น้อง มีหัวใจมอบให้น้องผู้เดียว อย่าพึ่งมองกันแค่ภายนอก ปลอกเปลือกให้เห็นข้างใน ข้างในใจฮักไผกะฮักจริง ( * , ** , ** ) ข้างในใจถ้าได้ฮักไผกะฮักแท้


คอร์ด เนื้อเพลง คบไม่ได้ (The Remake) ป๊อบ ปองกูล chordza

Posted: 28 Oct 2020 02:00 AM PDT

"



คบไม่ได้ (The Remake)


ฉันจะทำยังไง ในสัญญา เคยตกลงไว้ด้วยกันลองคบกันดู ฉันคิดว่าคงทำได้ ไม่เสียใจ หากว่าเราไม่เข้ากันยังคบกันอยู่ แล้ววันผ่านไป หมดเลยหมดใจไปรักเธอ พร้อมกันที่เธอรู้แล้วว่าฉันยังไม่ใช่ ขอเป็นอย่างเดิม เธอทวงคำนั้นที่พูดไป ได้ไหมยังเป็นเพื่อนกันเสมอ ** เจ็บขนาดนี้ คงจะไม่ไหว ทำตามไม่ได้ ที่บอกไว้ในสัญญา อาจจะหลบหายไป ไม่ต้องตามหา ขอเวลาให้ฉัน ตอนนี้ยังคบกัน...ไม่ได้ ขอโทษเธอจริง ๆ ฉันเสียใจ ที่ทำตามนั้นไม่ได้ จงยกโทษเถอะ ฉันมันผิดเอง หมดเลยหมดใจไปรักเธอ พร้อมกันที่เธอรู้แล้วว่าฉันยังไม่ใช่ ขอเป็นอย่างเดิม เธอทวงคำนั้นที่พูดไป ได้ไหมยังเป็นเพื่อนกันเสมอ ( ซ้ำ ** ) คงจะมีวันหวนคืนมา กาลเวลาคงช่วยบรรเทาความช้ำ พยายามเป็นเหมือนคนเดิม พออะไรมันเริ่มจะดีจะกลับมา เจอหน้ากัน...เหมือนเคย ( ซ้ำ ** )


คอร์ด เนื้อเพลง ส่อง ปลิวลม chordza

Posted: 28 Oct 2020 01:00 AM PDT

"



ส่อง


* ส่องเขาทำไมให้ใจปวดร้าว ส่องเขาทำไมให้ใจเจ็บช้ำ ส่องเขาทำไมทำไมไม่จำ ว่าเขาทำให้เจ็บแค่ไหน ได้แต่ถามตัวเองทำไมถึงส่อง ได้แต่ถามตัวเองว่าไม่ส่องได้ไหม บอกเลยว่าไม่ได้ ก็เพราะฉันลืมเธอไม่ได้เลยต้องส่อง ตั้งแต่ไม่มีเธอฉันเองก็เหงา ตั้งแต่วันที่เธอไปรักกับเขา ฉันก็ยังมาเปิดดูรูปเก่าๆ คิดถึงวันที่มีแค่สองเรา ย้อนดูความทรงจำของฉันกับเธอ มันทำให้ฉันนั้นไม่เคยหยุดเพ้อเจ้อ ติดว่าฉันนั้นยังเป็นแฟนกับเธอ แต่ลืมไปว่าฉันไม่มีเธอแล้ว ** แต่ทำไมไม่รู้ ทำไมไม่รู้ ฉันต้องมาส่องดูทุกความเคลื่อนไหว เธอทำอะไร เธอเป็นอย่างไร ยังอยากจะรู้เหมือนตอนคบกัน ( * ) เธอโพสต์อะไรขึ้นมาฉันเองก็ยังจะไปกดไลค์ แต่เสียใจที่ช่วงหลังมาเธอไม่ค่อยเปิดสาธารณะ เธอโพสต์รูปคู่กับเขา และแท๊คเขาฉันหึงแทบบ้า อ๋อฉันนั้นลืมไปฉันไม่มีสิทธิ์ที่คิดจะไขว่คว้า เธอเป็นนางฟ้าส่วนฉันเป็นหมาวัด เขามันเป็นเทวดาส่วนฉันมันเป็นเปรตวัดสุทัศน์ ถ้าหากยังสงสารกันให้เธอทำบุญกรวดน้ำที่วัด อุทิศส่วนบุญความรักให้ฉันสักนิดก็ได้นะ ( ** , * )


คอร์ด เนื้อเพลง อยู่ๆก็คิดถึง วงสวัสดี chordza

Posted: 28 Oct 2020 12:00 AM PDT

"



อยู่ๆก็คิดถึง


*..อยู่ๆก็คิดถึง อยู่ๆก็ร้องไห้ อยู่ๆน้ำตาก็ไหลภาพเธอก็ย้อนคืนมา อยู่ๆก็ฝันถึง อยู่ๆก็มีภาพเธอลอยขึ้นมา ความทรงจำดีดีไม่เคยจะเลือนหาย มันต้องนานแค่ไหนที่ใจยังคิดถึงเธอ ยังอยู่ไหม ภาพของเราสองคน ยังอยู่นะ เสื้อผ้าที่เธอให้ฉัน ยังอยู่ไหม ของขวัญวันเกิดที่ฉันให้เธอ ส่วนฉันยังเก็บมันไว้อย่างดีเสมอ ไม่เคยเลอะเลือน ** ฝันของเราที่เคยวาดไว้ ฉันคนนี้ยังจำขึ้นใจ แต่เหมือนว่าฉันไปต่อไม่ไหว ความทรงจำเก่าๆเหล่านั้นยังย้อนเตือนใจ ( * ) เพลงเดิมๆเปิดฟังไม่ใช่เพราะใจมันรัก โอ้โอ แต่เธอเพราะคิดถึงบางคนที่เคยนั่งฟังด้วยกัน โอ้โอ ที่เดิมๆที่เคยมีเธอยังผ่านทุกวัน ก็ไม่รู้เมื่อไหร่ จะลืมเธอไปสักที ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง อีกนานไหม NUM KALA chordza

Posted: 27 Oct 2020 11:00 PM PDT

"



อีกนานไหม


กี่ครั้งที่บอก หัวใจให้พอ กี่ครั้งที่บอก หัวใจไม่ให้รักเธอ กี่ครั้งที่เบื่อ การเฝ้ารอเพียงเธอ แต่เธอกลับไม่รับรู้อะไรเลย * รักเธอเท่าไรก็ไม่มีที่ให้ฉันยืน ก็ไม่รู้ว่าฉันจะฝืนหัวใจได้นานแค่ไหน ** อีกนานไหมที่เธอจะรัก อีกนานไหมที่เธอจะแคร์ หรือฉันควร ยอมแพ้ ตอนนี้เลยหรือเปล่า อีกนานไหมที่เธอจะมองเห็น อีกนานไหมที่ฉันจะได้ เป็นคนสำคัญ ในหัวใจของเธอนั้น จะต้องให้ฉันรออีกนาน แค่ไหน กี่คำถามที่รอคำตอบ กี่วันแล้วที่ผ่านพ้นไป ก็ไม่รู้เลย ไม่รู้เมื่อไร ที่เธอจะเห็นใจกัน ( * , ** ) ( ** )


คอร์ด เนื้อเพลง Restart เภา Bodyslam chordza

Posted: 27 Oct 2020 10:00 PM PDT

"



Restart


กี่ครั้งที่เดินตั้งไกล แต่วนกลับมาตรงที่เก่า กี่ครั้งที่ดูว่ามันจะดี แต่มันก็เลวทุกเรื่องราว กี่ครั้งที่ยกใจให้ใคร แต่ตอนสุดท้าย ก็ช้ำใจอย่างเดิม ทุกคราว ต้องปวดร้าวต้องเสียใจ ถ้าชีวิตคือการนับหนึ่ง ไปจนเจอร้อย ฉันคงจะอยู่ที่ศูนย์ เหนื่อยใจที่สุด แต่ฉันไม่โทษใครเลย กี่ครั้งที่เธอก็เจอ ต้องมาเกือบตายแต่สูญเปล่า กี่ครั้งที่เธอให้ใจกับใคร ไม่วายเจ็บช้ำเหมือนทุกคราว พูดมาไม่ใช่จะซ้ำเติม แต่เพียงให้รู้เลยว่าฉันเข้าใจ เรื่องราว อยากให้รู้ว่าเห็นใจ ถ้าชีวิตคือการนับหนึ่ง ไปจนเจอร้อย มานับหนึ่งใหม่กันมั้ย อยากให้เธอกับฉันมาทิ้งอดีต เอาไว้ * เริ่มใหม่ด้วยกันกันฉัน ช่วยกันต่อเติมความรักที่มี จากหนึ่งตรงนี้ นับถึงนานแสนนาน เริ่มไปด้วยกันกับฉัน ช่วยกันต่อเติมความฝันในใจ ความเจ็บช้ำเราทิ้งมันไป และมาเริ่ม ต้นใหม่ (ด้วยกัน) ชีวิตยังไม่จบ เราอาจเคยผิดหวัง อาจเคยผิดพลั้งมา ที่แล้วให้มันผ่านไป ไม่ว่าพรุ่งนี้จะร้ายจะดี เราจะเดินไปด้วยกัน จากนี้.. โว&#


คอร์ด เนื้อเพลง She?s Gone Steelheart chordza

Posted: 27 Oct 2020 09:00 PM PDT

"



She?s Gone


She's gone, Out of my life. I was wrong, I'm to blame, I was so untrue. I can't live without her love. In my life There's just an empty space. There's just an empty space. All my dreams are lost, I'm wasting away. Forgive me, girl. * Lady, won't you save me? My heart belongs to you. Lady, can you forgive me? For all I've done to you. ( Lady, oh, lady.) She's gone, Out of my life. Oh, she's gone. I find it so hard to go on. I really miss that girl, my love. Come back into my arms. I'm so alone, I'm begging you, I'm down on my knees. Forgive me, girl. ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง Ship Of Fools Erasure chordza

Posted: 27 Oct 2020 08:00 PM PDT

"



Ship Of Fools


I can't believe what is happening to me My head is spinning (Spinning) The flowers and the trees are encapsulating me And I go spinning (Spinning) He was the baby of the class you know He really didn't know that one and one was two Two and two were four He was the baby of the class you know He really didn't know that Really didn't know that Oh what a poor soul ** Oooh, do we not set sail on the ship of fools Oooh, why is life so precious and so cruel I close my eyes and I try to imagine What you're dreaming Why can't you see what you're doing to me My world is spinning (Spinning) He was the baby of the class you know He really didn't know that one and one was two Two and two were four You were the baby of the class you know You were so young and so uncertain Suffer little children Oh what a poor soul


คอร์ด เนื้อเพลง Take A Walk Passion Pit chordza

Posted: 27 Oct 2020 07:00 PM PDT

"



Take A Walk


All these kinds of places Make it seem like it's been ages Tomorrow's sun with buildings scrape the sky I love this country dearly I can feel the lighter clearly But never thought I'd be alone to try Once I was outside Penn station Selling red and white carnations We were still alone, my wife and I Before we marry, save my money Brought my dear wife over Now I want to bring my family state side To rock the boat they sail a while Then scatter cross the coast Once a year I'll see them for a week or so at most I took a walk Practice isn't perfect But the market cuts a loss I remind myself that times could be much worse My wife won't ask me questions And there's not so much to ask And she'll never flaunt around an empty purse Once my mother-in-law came, Just to stay a couple nights And decided she would stay the rest of her life I watch my little children, play some board game in the kitchen And I sit and pray they never feel my strife. But then my partner called to say the pension funds were gone He made some bad investments Now the counts are overdrawn I took a walk Honey it's your son, I think I borrowed just to much We had taxes we had bills We had a lifestyle of fun And tonight I swear I'll come home And we'll make love like we're young And tomorrow you'll cook dinner For the neighbors and the kids We can rip apart those socialists And all their damn taxes You'll see I am no criminal I'm down on both bad knees I'm just too much a coward To admit when I'm in need I took a walk


คอร์ด เนื้อเพลง Telefono Phoenix chordza

Posted: 27 Oct 2020 06:00 PM PDT

"



Telefono


Pronto? Si Come va a Hollywood? Oh you're staying a little longer Well, but I thought you'd be done by September * Non posso vivere Troppo bisogno di te Wish you decided to stay We're too far, we're too far away Vivere Guarda, guarda intorno a te Yeah I'm just calling to say No, how can I sleep when you're wide awake Frutti di mare Right beside me Watch the ocean with you Innamorato Agitato Watch her movie debut I painted the house I bought sheets that you liked on that trip when we went to Rome And I got a motorboat for the summer In case you're done early or if you plan to visit But wait... D'you plan to visit? I wish you'd call from set I wish I didn't get upset Who's that guy you hang out with? Is he the lead or just an extra Instead of calling please ritorna a me How can I sleep when you're wide awake? Non posso vivere Troppo bisogno di te Wish you decided to stay We're too far, we're too far away Vivere Guarda, guarda intorno a te Yeah I'm just calling to say No, how can I sleep when you're wide awake? Telefono Ringing for me Can I tell you I dream in stereo And in a studio Far far away I might lose you To some executive Telefono Ringing for me Can I tell you I dream in stereo And in a studio Far far away I'm here solo In Passoscuro


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น