หน้าเว็บ

วันพุธที่ 4 พฤศจิกายน พ.ศ. 2563

Chordza

Chordza


คอร์ด เนื้อเพลง ซักเเก้ว แสน อโรม่า chordza

Posted: 04 Nov 2020 05:00 PM PST

"


"

ซักเเก้ว


* ดื่มให้ลืมเอาให้เมา คิดถึงเขาก็ดื่มเข้าไป ดื่มให้ใจที่มันโดนทำร้ายมา อยากจะเมาเอาให้ตาย ที่สุดท้ายต้องเลิกลา เจ็บมาแล้วเศร้ามาแล้วก็มาเถิดหนา (มาชนอีกซักแก้วนึง) วันนี้ก็โสดมาแล้ว แม้ต้องมีนํ้าตา คงต้องใช้เวลา เดี๋ยวซักวันก็ชิน มีเเผลที่ยังไม่หาย มันก็เลยต้องริน ให้รักที่โดนตัดสิน ว่าฉันคือคนถูกทิ้ง ** เอาไว้ ให้เจ็บ ให้ชํ้า ให้จด ให้จำ ให้ทำยังไง ให้เหนื่อย ให้ล้า ให้บ้าเจียนตาย แล้วเธอ ก็ไปกับเขา ( * ) เทเบียร์ผิดแก้ววันนี้ มันก็ยังพอทน แต่เทใจผิดคน แล้วต้องทนทำไม ก็คนมันโดนหักหลัง ชีวิตแทบพังทลาย เรื่องราวในตอนสุดท้าย คือฉันเป็นคนถูกทิ้ง มาชนอีกซักแก้วนึง มาเมาอีกซักแก้วนึง มาชนอีกซักแก้วนึง


คอร์ด เนื้อเพลง ตีปากกูแหน่ RAPESAN DJ ART & APM RAPESAN chordza

Posted: 04 Nov 2020 04:00 PM PST

"


"

ตีปากกูแหน่


ตีปากกูแหน่กูคิดฮอดเขา ฆ่าให้ตายกะลืมบ่ได้ มีแต่หัวใจมันคงไม่สำคัญ พอแล้วกับคำว่าใจแลกใจ วันที่เสียใจบ่มีไผมีแต่หมู่ พวกที่มีคู่คงบ่เข้าใจ ข้าวกะบ่กิน นั่งรินกินแต่เหล้า หย่อนวาคิดฮอดผู้สาวที่เสียไป * คนอย่างกูได้ฮักแล้วกะเบิดใจ ฮักเขาหลายจนวาสิตายนำเขา ยามถืกถิ่มฮอดบ่มีหม่องเอา บักคนใหม่คือสินอนถ้าเด้า เจ้าคงสิลืมความบักตู้อยู่เถียงนา อ้ายมันคนจนเจ้าเลยบ่มาหัวซา ใสว่าสิบ่ถิ่มกัน ใสว่าสิบ่ลืมกัน ** ตีปากกูแหน่กูคิดฮอดเขา ฆ่าให้ตายกะลืมบ่ได้ มีแต่หัวใจมันคงไม่สำคัญ พอแล้วกับคำว่าใจแลกใจ มันใช้บ่ได้ ตีปากกูแหน่กูคิดฮอดเขา โพสต์ใส่หน้าเฟสมากินเหล้ากับกูแน่ ขั้นมีซาดหน้ากะบ่ต้องมาพ้อกัน คืนนี้จะโสดให้มันรู้ไป....กูไม่จำเป็นต้องเสียใจ All night คืนนี้กูจะเมา แดกให้ลืมคนที่มันทิ้งเรา On the world มันบ่ได้มีแค่เจ้า ขอบใจเด้อที่เข้ามาและผ่านไป มึงบอกเลิกกูก็เลิกจากกันไป มึงมีคนใหม่กูกะมีได้คือกัน ที่ผ่านมามันก็แค่วันวาน ฮักของเฮามันถึงคราว อวสาน ( * , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง ทางผ่านใจ โอ๊ต ราชัน chordza

Posted: 04 Nov 2020 03:00 PM PST

"


"

ทางผ่านใจ


เจ้าคงฝืนกับอ้ายไม่ไหว เลยจากไปบ่ทันได้ลา โอ้น้องหล่า อ้ายบ่ว่าเจ้าดอกทูนหัว * เจ้าคงเบื่อกลิ่นไอความจน สุดจะทนกับอ้ายกะฮู้ตัว บ่ต้องกลัว บ่ต้องฮู้สึกผิดเด้อหล่า แว่วข่าวมาเจ้าได้เป็นดารา มีหน้ามีตาในสังคมเมืองไกล อ้ายกะดีใจ ที่ได้เห็นเจ้าเป็นอย่างนั้น ฮู้อยู่เด้อบ่ต้องกังวล สิเป็นแค่คนเคยรู้จักกัน ก็แค่นั้น...บ่ได้ฝันไปยืนข้างใจ ** ชีวิตเจ้าดีอยู่แล้ว....เด้อนาง อ้ายสิเป็นแค่ทางผ่านใจ เคยฮักกัน เคยสัมพันธ์ แค่นั้นก็ดีมากเท่าไหร่ บ่เคยคิดสิหวนวันคืน ให้เจ้าทนกล้ำกลืนกับคนจนที่มีแค่ใจ.... ให้ชีวิตเจ้าก้าวเดินไป แม้ว่าเคยเฮ็ดไผให้เสียใจ กะซ่างมัน ให้ชีวิตเจ้าก้าวเดินไป แม้ว่าเคยเฮ็ดไผให้เสียใจ กะซ่างมัน


คอร์ด เนื้อเพลง ไม่(พร้อม)ไปต่อ (I?m not ready) Prom Ratchapat chordza

Posted: 04 Nov 2020 02:00 PM PST

"


"

ไม่(พร้อม)ไปต่อ (I?m not ready)


พยายาม ตัดใจจากเธอมานานแล้ว วันที่เธอ ปล่อยมือจากฉัน มันเหมือนว่า คำว่าเธอและฉัน ไม่มีค่าเลย ไม่มีความหมาย นานเท่าไหร่ ที่เธอปล่อยวางฉันทิ้งไว้ และทำไม จะให้กลับไป ย้อนเวลา ลืมทุกอย่างให้มาเรื่มใหม่ * อยู่กับเธอรู้ไหมฉันเหมือนเป็นเพียงอากาศ อยู่ข้างเธอเสมอ แต่เธอไม่เห็น แต่ก็ไม่รู้ว่าเพราะอะไร แค่เพียงเธอเข้ามาใกล้ๆ ก็ให้อภัยทุกที ** ทำไมฉันยังไม่พร้อม จะลืม ไม่พร้อมจะจบ ไม่พร้อมพูดคำว่า ไม่รักเธอแล้ว บอกตัวเองซ้ำๆเท่าไหร่ ยิ่งย้ำแค่ไหน กลับมีแค่คำว่ารักเธอ ต้องการเธอ ทำไมฉันยังไม่พร้อมจะไปต่อ ไม่รู้ทำไมตอนคิดถึงเธอทุกๆครั้งมันอ่อนไหว ทุกครั้งที่เจอ ทุกครั้งที่มอง ทำไมไม่ห้ามใจ เจ็บทุกครั้ง โดนทุกครั้ง ใจบอบช้ำ แล้วยังไม่จำ ยังคงทำ อยู่เหมือนเดิม ยังไม่เคยพอ ยังจะเฝ้ารอ what i'm waiting for i'm gotta say no more oh baby , not ready, just leave me ยังไม่พร้อม ทำไมฉันยังไม่พร้อม จะลืม เธอได้ สักที พูดไปสิ ว่าฉันไม่รักเธอแล้ว บอกตัวเองซ้ำๆเท่าไหร่ ยิ่งย้ำเแค่ไหน กลับมีแค่คำว่ารักเธอ ฉันรักเธอ ที่รัก ฉันยังไม่พร้อมจะไปต่อ


คอร์ด เนื้อเพลง วอนนภา โอ๊ต ราชัน chordza

Posted: 04 Nov 2020 01:00 PM PST

"


"

วอนนภา


น้ำเสียงที่เธอบอกฉัน เพลงรักที่เธอฟังด้วยกัน ทั้งสายตาที่สบตา เธอเผลอเอามือวางไว้บนบ่า นาทีนี้ เวลาที่มีเหลือช่างน้อยลงไป ที่จะเฉลยความจริงในหัวใจ และคืนนี้ก่อนจะลา วอน ฉันวอนนภาได้ไหม * ฉันขอให้ดาววันนี้แพรวพราว สุกสกาวเหมือนฝัน อยากให้ลมทะเลเบาๆ ทำให้เราขยับชิดกัน วอนนภาได้ไหม ให้เธอได้เป็นแฟนฉัน ก็ตอนนี้ความรู้สึกของฉันมัน... ฉันขอให้ดาววันนี้แพรวพราว สุกสกาวเหมือนฝัน อยากให้ลมทะเลเบาๆ ทำให้เราขยับชิดกัน วอนนภาได้ไหม ให้เธอเป็นแฟนฉัน ก็ตอนนี้ความรู้สึกของฉันมัน (กำลังรักเธอ) คืนนี้มีใครกี่คนฉันไม่สนใจ คืนนี้มีเธอเท่านั้นทำให้ฉันหวั่นไหว ตอนนี้ก่อนจะลา วอนฉันวอนนภาได้ไหม วอนนภาได้ไหม เธอมาเป็นแฟนฉัน ก็ตอนนี้ความรู้สึกของฉันมัน กำลังรักเธอ


คอร์ด เนื้อเพลง ส้นตีนเมีย แร็พอีสาน (Rap Esan) Feat. Dj Art & Apm chordza

Posted: 04 Nov 2020 12:00 PM PST

"


"

ส้นตีนเมีย


ที่กูนั้นขุมตาเขียว เพราะกูดันเฟี้ยว ไปเถียงแม่ค้า เถียงกันเรื่องกินก๋วยเตี๋ยว ทำไมไม่เอาลูกชิ้นให้กู กูอยากอาย ฉิบหาย แต่กูต้องทำเพื่อเมีย มึงคงไม่เข้าใจ เพราะกูต้อแร็พเพื่อเมีย ตื่น 7 โมง ถ้าช้ากว่านั้นคงโดนตีน ถ้าเมียอยากกินกาแฟ ต้องรีบไปชงให้ทันใจ เอาอย่างงั้นหรือจะเอาแบบนี้ ไม่ว่าวันเสาร์หรือจะวันอาทิตย์ จะเปิดเพลงใครต้องระวังสักนิด ถ้าไม่ใช่แร็พอีสาน มึงควร suck my d*ck เอาส้นตีนยัดปาก ให้ผมที อยากผูกคอตายตรงนี้ ตรงที่ไม่มี ไม่มีเมียผม ชี้เอา ชี้เอา คั่นเถียงกะว่ากูจ่ม ขอร้องเถอะ แม่หน้ามน ช่วยเอาส้นตีน ยัดปากผมที แม่มึงเอ๋ย ไปไสกะต้องเอาเมียไปดนำ ถ้าแม่งามขำ บ่ได้ไปนำละถืกตีน โอ้ละหนอชีวิตของผมเป็นตาลิโตน ถ้าโดนสักตีนกะคือสิดีขึ้นอยู่ ตื่น 7 โมง ถ้าช้ากว่านั้นคงโดนตีน ถ้าเมียอยากกินกาแฟ ต้องรีบไปชงให้ทันใจ เอาอย่างงั้นหรือจะเอาแบบนี้ ไม่ว่าวันเสาร์หรือจะวันอาทิตย์ จะเปิดเพลงใครต้องระวังสักนิด ถ้าไม่ใช่แร็พอีสาน มึงควร suck my d*ck เอาส้นตีนยัดปาก ให้ผมที อยากผูกคอตายตรงนี้ ตรงที่ไม่มี ไม่มีเมียผม ชี้เอา ชี้เอา คั่นเถียงกะว่ากูจ่ม ขอร้องเถอะ แม่หน้ามน ช่วยเอาส้นตีน ยัดปากผมที เอาส้นตีน มายัดปากผมที


คอร์ด เนื้อเพลง อดีตฮักกาดน้ำไก่ ( อคูสติก ) เต๊ะ ตระกูลตอ chordza

Posted: 04 Nov 2020 11:00 AM PST

"


"

อดีตฮักกาดน้ำไก่ ( อคูสติก )


หน้าตาบ่หล่อแถมยังมอซอ เทียวกาดแต่น้ำไก่ หน้าตาอ้ายส่ำงัวออกลูกใหม่ๆ น้องห่างเหินอ้าย ไปหาผู้บ่าว ลืมอดีตฮัก ที่เคยพ้อรักกันอยู่เทิงเล้า เคยนอนฝันไก่ขันยามเช้าปลุกอ้ายกับเจ้า ว่า เอ๊กอีเอ๊ก หน้าตาบ่อหล่อ แถมขอแต่เงินพ่อ ซื้อยารักษาไก่ สมควรแล้วที่น้องบ่สนใจ ขนาดตกต้นไม้ น้องยังบ่เหลียวแล คนกะพ่าย พาไก่ไปตี กะมีแต่แพ้ อ้ายต้องกลายเป็นผู้ชายอ่อนแอ เพราะน้องบ่แคร์ ผู้บ่าวเลี้ยงไก่ * กาดน้ำไก่อยู่ น้ำตากะขู้ ลงมา ปากคาบกอกยา น้ำตา มันไหลดับไฟ พาไก่บินหลุด พาไก่แล่นซุ่มทั้งที่ฮ้องไห้ กาดน้ำใส่โตให้ไก่ ส่วนน้ำตาอ้ายกาดใส่ใบหน้า ** หน้าตาบ่หล่อ แถมยังพ้อว้อ เทียวกาดแต่น้ำไก่ มื้ออื่นนิล่ะพากันหาตะไคร้ หากระเทียมไว้ กับใบบักหูด หามีดหาเขียง ค้างหม้อดังไฟ สิฆ่าไก่อู๋ มื้อนี่ที่บ่มีน้องยุ ย้อนไก่กู โตนี้โตเดียว มื้อนี้ที่บ่มีน้องยุ กะย้อนไก่กู โตนี้โตเดียว


คอร์ด เนื้อเพลง คิดถึงเสมอ Liltan chordza

Posted: 04 Nov 2020 10:00 AM PST

"


"

คิดถึงเสมอ


* คิดถึงเสมอก็ใจมันมีแต่เธอ คนไกลเป็นห่วงนะเออ โอ้แม่คนดีอย่ามัวแต่เขิน รักเธอไม่เคยจะเมิน ยังคงเป็นเธอเสมอ มันคงไม่นานหลอกหนอ เฝ้ารอนับวันให้เรามาเจอ และยังคิดถึงเสมอ ยังไงก็มีแต่เธอ คนไกลเป็นห่วงนะเออ โอ้แม่คนดีอย่ามัวแต่เขิน รักเธอไม่เคยจะเมิน ยังคงเป็นเธอเสมอ และมันคงไม่นานหลอกหนอ เฝ้ารอนับวันให้เรามาเจอ ก็เธออยู่ไกลทำให้ฉันคิดถึง ถึงตัวอยู่ไกลแต่ใจนะลึกซึ้ง จะไกลแค่ไหนยังไงจะไปหา วอนขอดาวทุกดวงให้เธอนะรอฉันหน่อย น้าเธอ....จะไม่ไปไหนที่มันนอกลู่นอกทาง ฉันมีแค่เธอสัญญาไปแล้วนะกานดา บอกเธอแล้วนะ ว่าอยู่ในใจตลอดกาล ตลอดไป ( * ) ก็อยากให้รีบถึงวันที่จะไปหา และฉันจะกอดเธอให้เหมือนกับวันวาน ขอบคุณที่เธอยังเชื่อใจในตัวฉัน สัญญาว่าจะไม่ทำให้เธอต้องผิดหวัง ไอ่เรื่องที่ผ่านฉันก็ขอโทษ พูดไปโดยที่ไม่คิดแต่เธอยังยิ้มได้ พรุ้งนี้จะเป็นยังไงไม่อาจจะรู้ได้ เรื่องอดีตไม่เอามาพูดให้เธอต้องร้องไห้ อนาคตฉันก็ไม่รู้ว่าจะเป็นยังไง แต่วันนี้ฉันคิดถึงเธอ นะแม่แก้วตาดวงใจ ไม่ว่าจะนานสักแค่ไหนตัวน้องก็จะรอ จากวันเป็นเดือนจากเดือนเป็นปีไม่เคยจะท้อ ยังเชื่อในสัญญาวาจาที่พี่ได้ฝากไว้ ถึงตัวจะห่างไกลแต่ใจไม่เคยจะห่างเลย ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง พอแล้วนะ N A Feat. chordza

Posted: 04 Nov 2020 09:00 AM PST

"


"

พอแล้วนะ


* ฉันบอกตัวเองว่าพอแล้วนะ โตแล้วนะ ไม่เอาไม่ลองแล้วนะ รู้มั้ยว่า มีคนที่คอยให้ค่า ไปข้างหน้า ลุกขึ้นซับน้ำตาแล้วไปต่อ ( * ) บางทีก็เหนื่อยบางที่ก็ท้อไม่เอาดิเศร้าทำไม บางทีก็ปวดสมองไม่รู้ว่าเศร้าทำไม ฉันทำกับใครกันน้อขอลองนึกย้อนมองไป นั่งมองแต่รูปเดิมๆที่มันไม่เคยจะย้อนไป ( * ) จะมีบ้างไหมล่ะใครซักคนที่มันเข้าใจเราที รู้จักเป็นล้านมีไม่ถึงร้อยที่มันเข้าใจเราดี บางคนทำมาเป็นเดือนบางคนก็ทำเป็นปี แต่ตอนสุดท้ายมาบ่นว่าท้อเพราะเพลงไม่ดังซักที ( * , * )


คอร์ด เนื้อเพลง ล้านบาท P.A.P BEAT BAND chordza

Posted: 04 Nov 2020 08:00 AM PST

"


"

ล้านบาท


เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey กูเริ่มฝึกแรปตั้้งแต่ตอน ม.2 ทำเพลงตั้งแต่ตอน ม.4 พออกูเริ่มจับบีตไอ้ Sus มึงอย่าง Hot กูเป็นเหมือนนกที่มันไม่มีปีก ตอนที่กูขึ้นโชว์เหมือนมึงกำลังร้อน อย่ามากวนตีนเพราะมึงไม่มีสิทธิ์ ถึงจะล้มมากี่ครั้งแต่กูจะไม่ยอม เวลากูมันสั้นไม่รอฟ้าลิขิต พวกมึงตามกูไม่ทันหรอก กูไม่ต้องการใครมาคอยบอก ทนเจ็บมาเยอะแต่ไม่ตายหรอก เวลาที่กูท้อแค่ต้องการกอด แค่ต้องการ ไม่ต้องการไม่เสียดาย แต่กูยังทำเหมือนอย่างเคย มึงทำได้แค่พูดมึงก็อย่าเลย กูไม่เคยชอบคนที่ปากดี ทางเดียวที่มึงรอดคือมากราบตีน เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey เหินเวหามานานแต่กูต้องไปให้สุดสาย เพราะชีวิตกูมีจุดหมาย ไม่ต้องเด่นดังขอแค่ตัวกูมีจุดขาย ขอแค่ตัวกูมีจุดขาย ถ้ามึงไม่ชอบไม่ต้องรอพวกเหี้ยนั้น ได้แค่มองแต่ละเพลงเปลี่ยนจากเงินกลายเป็นทอง ยันสิบโมงเช้ายังไม่นอน มีเท่าไรเอามากอง ถ้าไม่สุดมึงอย่าหวังว่าจะยอม ไม่เคยเหยียบหัวใครให้กูดูดี กูมีมากกว่าแต่กูไม่โชว์มี ไหนมึงของจริงมึงเอามาโชว์ที เพราะกูดังด้วยตัวเองไม่ใช่บารมี เพรากูจะไปให้สุด สุด ล้มสักกี่ครั้งจะไม่หยุด หยุด ปากที่มึงพูดเอาตีนไปอุด อุด คำที่กูใช้จะเป็นสูตร สูตร ให้มึงหุบ หุบ เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey เงินกูมีเป็นล้านบาท กูแม่งร้ายกาจ ซื้อบ้านและรถทั้งสองอย่าง กูนี้พร้อมต่าง แต่จะไม่เป็นอย่างที่มึงต้องการ ตามแบบกูต้องการ ตอนกูล้มไม่มีใครมารับฟัง มึงทำแบบกูได้รึยัง Aey


คอร์ด เนื้อเพลง ฉันยังหายใจอยู่ ฟาเรนไฮธ์ chordza

Posted: 04 Nov 2020 07:00 AM PST

"


"

ฉันยังหายใจอยู่


อยากให้บอกก็บอกตรงๆ ว่ามันเจ็บใจ ที่จู่ๆ ก็จากกันไปแล้วยังกลับมา รักเอาเองก็เจ็บเอาเอง ไม่รู้จะโทษใครยังไง เผลอลืมตัวเจ็บปวดฟูมฟาย ร้องคล้ายๆ ทุกคนแค่นั้นเอง แต่ฉันยังหายใจอยู่ ยังอยู่เพื่อหายใจ ฉันยังไม่เคยตาย ไม่ต้องให้ใครมาเหลียวแล ฉันยังหายใจอยู่ จะอยู่อย่างไม่แคร์ เรื่องมันก็แฟร์ๆ ไม่มีอะไรให้เสียดาย ก็จะบอกว่าอยากขอบใจที่อุตส่าห์มา ก็อุตส่าห์มาเปลืองเวลาเข้ามาปลอบใจ รักเอาเองก็เจ็บเอาเอง ไม่รู้จะโทษใครยังไง เผลอลืมตัวเจ็บปวดฟูมฟาย ร้องคล้ายๆ ทุกคนแค่นั้นเอง แต่ฉันยังหายใจอยู่ ยังอยู่เพื่อหายใจ ฉันยังไม่เคยตาย ไม่ต้องให้ใครมาเหลียวแล ฉันยังหายใจอยู่ จะอยู่อย่างไม่แคร์ เรื่องมันก็แฟร์ๆ ไม่มีอะไรให้เสียดาย แต่ฉันยังหายใจอยู่ ยังอยู่เพื่อหายใจ ฉันยังไม่เคยตายไม่ต้องให้ใครมาเหลียวแล ฉันยังหายใจอยู่ จะอยู่อย่างไม่แคร์ เรื่องมันก็แฟร์ๆ ไม่มีอะไรให้เสียดาย


คอร์ด เนื้อเพลง ดึงดัน COCKTAIL X ตั๊ก ศิริพร chordza

Posted: 04 Nov 2020 06:00 AM PST

"


"

ดึงดัน


ฉันก็รักเธอมาตั้งนานแล้ว และก็รักเธอมากจนล้นใจ เธอทำไมไยเธอไม่เคยแลไม่เคยมอง และเธอรักก็เพียงแค่แต่เขา เราก็ต้องทำความเข้าใจเอา เพราะรักฉันนั้นไม่ใช่รักเรา เธอรักเขา ฉันเสียน้ำตาให้เธอมากแค่ไหน ทำได้เพียงแค่ทำใจ ความรักฉันหลุดลอยไปสุดสายตา โอ้ใจเอ๋ยทำไมหัวใจไม่หลาบจำ ดึงดันจะรักเธออยู่ ทั้งที่รู้ว่าเขาไม่ใช่ แต่ยังจะรักเขาหมดหัวใจ ปล่อยเขาทำร้ายย้ำๆ ซ้ำๆ เติมอยู่ โอ้ใจเอ๋ยทำไมรักใครช่างง่ายดาย ใจง่ายเกินไปไหมเธอ โอ้ใจเอ๋ย โอ้ใจเอ๋ย ทำไมเจ็บไม่จำ เพราะเธอรักก็เพียงแค่แต่เขา เราก็ต้องทำความเข้าใจเอา เพราะรักฉันนั้นไม่ใช่รักเรา เธอรักเขา ฉันเสียน้ำตาให้เธอมากแค่ไหน ทำได้เพียงแค่ทำใจ ความรักฉันหลุดลอยไปสุดสายตา * โอ้ใจเอ๋ยทำไมหัวใจไม่หลาบจำ ดึงดันจะรักเธออยู่ ทั้งที่รู้ว่าเขาไม่ใช่ แต่ยังจะรักเขาหมดหัวใจ ปล่อยเขาทำร้ายย้ำๆ ซ้ำๆ เติมอยู่ โอ้ใจเอ๋ยทำไมรักใครช่างง่ายดาย ใจง่ายเกินไปไหมเธอ โอ้ใจเอ๋ย โอ้ใจเอ๋ย ทำไมเจ็บไม่จำ เจ็บยังไงก็รักเธอ ซ้ำยังไงก็รักเธอ ใครจะพูดยังไงก็รักเธอ ก็รัก โอ้ ใจเอ๋ย ทำไมเจ็บไม่จำ


คอร์ด เนื้อเพลง เดียวดาย SPRITE chordza

Posted: 04 Nov 2020 05:00 AM PST

"


"

เดียวดาย


* ใจฉันเดียวดายเวลาที่ฉันนั้นขาดเธอ รักดี ๆ เเบบนี้ฉันนั้นก็คงไม่อาจเจอ คืนนี้พี่ได้เงินล้าน พี่จะเอามันไปฝากเธอ เเม่เธออยู่ที่ไหนจะเอาสินสอดไปฝากเลย ** เธอจะเอาอะไร Balenc หรือ Christian Dior บอกเธอฝันดีทุกคืนก่อนจะนอน เธอบัญชีอะไร ฉันจะโอน ถึงหน้าตาของฉันเหมือนกับโจร เบอร์เธอเบอร์อะไร ฉันจะโทร อย่าทำให้ฉันเหงาเหงา alone เธอสวยกว่าใครเเล้วเเน่นอน มีผู้หญิงในใจคนนั้นคนนั้นก็คือเธอ บอกกับฉันได้ไหมว่าเรื่องเรานั้นยังเหมือนเคย เจอกันที่เลย เจอกันที่เลย ไม่ได้เเสดง ที่ฉันทำไม่เเสดง ถ้าใครจีบเธอฉันจะเเทง ผู้ชายเกาะเธอเหมือนเเมลง อย่าใช้คำพูดที่รุนเเรง โอ๊ย เพราะอะไรทำให้เธอเล่นตัวเหลือเกิน คิดว่าเธอคือคนสุดท้ายเเต่เหมือนเดิม ก็เธอนั้นสวย สวย สวย เกินไป อยากพาเธอเที่ยวบ้านที่บางปะกงหลังใหญ่ อะไรของเธอฉันนี่งงเเล้ว จีบเธอมาตั้งนานเเต่ยังไม่ตกลง ( * , ** ) อย่าให้ฉันเหงาเลย อย่าให้ฉันเฉาเลย เปย์ให้เธอหมดให้เต็มเงินเป๋าเลยให้ไปเผาเลย เธอคนเดียวไม่เคยเปลี่ยนแปลง ไม่ให้ใครเข้ามาเบียดเเซง Balenc Gucci ฉันก็พร้อมเปย์ คนคุยเก่านี่ฉันก็พร้อมเท ไม่เคยเปลี่ยนใจ ไม่เคยเปลี่ยนไป ให้มาเสี่ยงทายลองมาเสี่ยงไฟ ติดใจนิดอย่าคิดผิดไป ไม่มีพิษเดินชิดเธอจะติดใจ rap ฉันมี flip เดินชิดเข้ามาทักทาย เธอสวยเลิศเลอทำผู้ชายหลาย ๆ คนบาดใจ มันคงเป็นนิสัยที่เวลาเจอเธอฉันนั้นเขินไป เธออย่าทำเเบบนี้ทำนิสัยเจ้าชู้เเบบว่าคนหลายใจ อย่าขอโทษทีหลังให้รีบสำนึกก่อนมันจะสายไป I feel stupid stupid stupid stupid ไม่น่าเจอเธอเลยหัวใจฉันพังถูกยิงด้วย Cupid ( * , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง ตรงใจ(Trongjai)ลูกทุ่งVer TAO INTER Feat.การ์เนต & การ์ฟิวส์ สะเลอปี้ chordza

Posted: 04 Nov 2020 04:00 AM PST

"


"

ตรงใจ(Trongjai)ลูกทุ่งVer


ว้าว เอื้อยอินเตอร์คือเป็นตาฮักแท้น้ออ เอื้อย อินเตอร์ กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright Aey how do you do Aey อยากให้เจ้าฮู้ Aey I มีแค่ You only only you right บ่คิดสิแนมไผคนได๋ ขอแค่เจ้าคนเดียวได้บ่ ส่วนข่อยกะมีแค่เพียงเจ้า ขาดเจ้าแล้วใจบ่ค่อยดี เทิงฟ้าบ่ค่อยสิกว้างพอ สิเขียนความฮักที่ข่อยมี ปล่อยเจ้าไปคงสิดูโง่ บ่แล้วบ่ยางคนเดียวบ่เอา No บ่ต้องบอกกะฮู้ The one ที่ข่อยต้องการกะคือเจ้า ขั่นหากว่าเจ้าบ่ใจร้าย สัญญาว่าสิบ่ไปไส เจ้าสิฮักกะ Ok ข่อยคิดว่ามันกะ Alright สิสิบ่ไปไส คอยเบิงแยงบ่ห่างหาย ข่อยคิดว่ามันคงดี Alright กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright อย่าย้านเลยหน้า ว่าข่อยสิทงสิเทสิซงสิเซสิเขวบ่มีดอกหน่า ใจข่อยที่มีบ่กล้า ย่านเจ้าสิทิ้มคิดแล้วมันกะหวั่น ขั่นเป็นแบบนั้นมันคงบ่ Ok Aey how do you do Aey อยากให้เจ้าฮู้ Aey I มีแค่ You only only you right บ่คิดสิแนมไผคนได๋ ขอแค่เจ้าคนเดียวได้บ่ ขั่นหากว่าเจ้าบ่ใจร้าย สัญญาว่าสิบ่ไปไส เจ้าสิฮักกะ Ok ข่อยคิดว่ามันกะ Alright สิสิบ่ไปไส คอยเบิงแยงบ่ห่างหาย ข่อยคิดว่ามันคงดี Alright กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright กะอยากสิมีเจ้าในใจ แต่ย่านว่าเร็วเกินไป แต่เจ้ากะโดนตรงใจที่มี กะข่อยกะคิดว่าบ่ผิดอิหยังได๋ ขั่นเฮาใกล้ชิดแล้วเบิงกันไป๋ I think it's gonna be alright Right right right right right right right Right right right right right right


คอร์ด เนื้อเพลง ตายสาอ้าย เต๊ะ ตระกูลตอ Feat. chordza

Posted: 04 Nov 2020 03:00 AM PST

"


"

ตายสาอ้าย


ทรมานคักน้องสาว คิดฮอดเขาอีกล่ะแม้ มันมาคือฮักเขาคักแท้ มันมาคือคิดฮอดคักแท้ คิดพ้อตั้งแต่..อีเดียวเดี้ยว ทรมานคักอีหลี หาวิธีสิลืมเขา ยังคิดฮอดทุกแลงเช้า ยังฮ้องไห้ยามอ้ายเมา ขาดเจ้าจักอ้ายสิอยุ่จังได่ * อ้ายยังลืมเขาบ่ได้ อ้ายยังฮักเขา อ้ายยังลืมเขาบ่ได้ อ้ายยังแคร์เขา อ้ายยังลืมเขาบ่ได้ อ้ายยังฮักเขาเบิดใจ อ้ายสิตายแล้ว ** ตายสาอ้าย คันสิลืมเขายากปานนี้ คันสิทรมานอีหลี ฮิฟ่าวตาย ให้มันรู้แล้วรู้รอดไป... ตายสาอ้าย ฟ่าวนอนเกือกขี้ดินตาย ฮิฟ่าวเชาหายใจ หัวแต่เห็นผู้ชายที่ชั่วกะมื้อนี้หละ ตายสาอ้าย.. ( * , ** , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง ถ้ามีอยู่จริง เต้ วิทย์สรัช chordza

Posted: 04 Nov 2020 02:00 AM PST

"


"

ถ้ามีอยู่จริง


วันแต่ละวันผ่านพ้นไป แต่ในหัวใจฉันยังอ้างว้าง มีแต่เพียงความเหงาเป็นเพื่อนร่วมทาง ทุกๆ วันอยู่ในโลกสีเทา มองใครต่อใครเขารักกัน เหลือแค่ฉันที่ยังไม่มีใคร ฉันก็ไม่รู้ว่าทำพลาดอะไร ตรงไหนทำไมฉันยังเหงา แล้วฉันต้องรอคนนั้น ไปอีกนานเท่าไร รักแท้ที่ใครบอกไว้อยู่ที่ไหน สุดท้ายจะได้เจอกันไหม ใครคนนั้นที่หามาแสนนาน ถ้าเธอมีอยู่ ถ้ามีอยู่จริง เมื่อไรจะพบกัน มันทรมานอยู่ทุกวัน กับการเฝ้ารอที่ไม่มีจุดหมาย อยู่กับคำถามที่แสนเดียวดาย ว่าเมื่อไรจะสิ้นสุดสักที มองใครต่อใครเขารักกัน เหลือแค่ฉันที่ยังไม่มีใคร ฉันก็ไม่รู้ว่าทำพลาดอะไร ตรงไหนทำไมฉันยังเหงา แล้วฉันต้องรอคนนั้น ไปอีกนานเท่าไร รักแท้ที่ใครบอกไว้อยู่ที่ไหน สุดท้ายจะได้เจอกันไหม ใครคนนั้นที่หามาแสนนาน ถ้าเธอมีอยู่ ถ้ามีอยู่จริง เมื่อไรจะพบกัน แม้นาฬิกาแห่งความเหงา จะหมุนไปอย่างช้าๆ แต่สุดท้ายฉันยังหวัง ว่าฉันจะได้พบกับเธอ ในสักวัน แล้วฉันต้องรอคนนั้น ไปอีกนานเท่าไร รักแท้ที่ใครบอกไว้อยู่ที่ไหน สุดท้ายจะได้เจอกันไหม ใครคนนั้นที่หามาแสนนาน ถ้าเธอมีอยู่ ถ้ามีอยู่จริง เมื่อไรจะพบกัน ถ้าเธอมีอยู่ช่วยปรากฎตัวให้เราพบกัน


คอร์ด เนื้อเพลง น้องมันคนโง่ พลอย ศศิธร chordza

Posted: 04 Nov 2020 01:00 AM PST

"


"

น้องมันคนโง่


ศรีมื้อนี่แม่นมื้อดี มื้อเศรษฐีอมุตะโศก ไก่ผูโอ่กตื่นข้าวสาร แม่มารตื่นมดส่ม เข่าต้มตื่นเจ้าหัว ดอกบัวตื่นพระเจ้า หมาเฒ่าตื่นลิงโทน * ให้เจ้าเป็นคู่ครองอยู่ดอกเทิงเมืองแมน อย่าได้เจ็บปวดแสนโสกาดอกคือน้อง ให้เจ้าเป็นคู่ซ่วนให้เขาเป็นคนเกี้ยว อย่าได้โงเหลียวหลังมาเบิ่งน้อง มาเยอ ขวัญเอ้ย ** น้องมันทุกมันยากบ่สมกับอ้าย กาดำผู้ฮ่ายมันบ่สมหงส์ บ่ได้เข้าพาขวัญดังใจประสงค์ ป้อนไข่หน่วย ดอกนำอ้าย มือของน้องมีไว้หลกกล้าเกี่ยวข้าว บ่คือมือของเขามีไว้กอดพี่ชาย มันกะคงบ่มีความหมายสุดท้ายน้องกะเป็นคนโง่ เบิดปี เบิดปี ให้เจ้าเป็นคู่ครองอยู่ดอกผีป่าช้า ให้เจ้าเป็นผีบ้ามีแต่แนวป่วง? หย่างไปใสมาใสมีแต่คนท้วง อย่าได้มีความสุขคือจังน้อง สาธุ สาธุ สาธุ ตายแน่แม้ ( ** ) มาเยอ ขวัญเอ้ย


คอร์ด เนื้อเพลง ปิก้า ปิก้า SPRITE chordza

Posted: 04 Nov 2020 12:00 AM PST

"


"

ปิก้า ปิก้า


* เงินอยู่ในแบงก์ให้มาเช็กดู บอกแฟนมึงว่า I miss you แก๊งไม่แก๊งก็มาเช็กดู บอกตัวเล็กเหมือนปิกาจู ผมทำพ่อพี่ งง งง งง เจอได้ที่บางปะกง กง กง ( * ) เงินอยู่ในแบงก์ เพื่อนที่โรงเรียนบอกว่าผมแม่งโคตรแสบ ปีนี้ผมแชมป์ ดวงใจผมเด้งสั่นสะเทือนไปทั้งแถบ This is a Gang ผมมากับแก๊งมันไม่ใช่เรื่องที่แปลก TRAP TRAP ของแรง ทีมนี้คือ King ฆ่าคนตายไปทั้ง map ตอนผม rap ลองฟังบาร์ดู เล็กพริกขี้หนูแบบปิกาจู ใครเจอผมคงชนะยาก เดี๋ยวเจอพลังแบบสายฟ้าฟาด Rap อยู่ในห้อง rap กันประจำ เฮ้ยไหนใครข้อง ผมจะสกรัม เรือกำลังล่อง เข็มทิศนำทาง คนกำลังจ้อง อย่ามาขวางทาง เดี๋ยวตีให้แตก... เดี๋ยวตีให้แหวก... เดี๋ยวหน้าพี่แตก... เดี๋ยวหน้าพี่แหก เดี๋ยวหน้าพี่แหก ให้ดูตอนผมกำลัง flow อยู่บนเวทีกำลังโชว์ สาว ๆ กรี๊ดเขาคงชอบ เจอกับผมพี่คงไม่รอด ผมไม่ชอบ ๆ แต่ผมไม่รอด ๆ ไฟพี่มันมอด ๆ money มามอบ ๆ คนบอกไม่ God God สไตล์พี่ล่อก ๆ เจอผมที่ทางตัน พี่นั้นไม่รอด ๆ ( * , * , * , * ) ผมพาไปชิลล์ ไม่สนเคอร์ฟิว ให้ถึงเข้าฟีลสิหนอ คบกับผมไม่มีจน เธอจะไม่มีทน มอไซต์ไม่ชนกับสิบล้อ คบกับผมรับรองว่ามั่งมี เบาะมอไซต์รับรองว่านั่งดี แค่ซ้อนมอไซต์แล้ววิ่งไปด้วยกัน เร็วแบบทะลุควันซะยิ่งกว่า 5G มานี่สิเร็วไม่ต้องกลัวครับ ส่งไวเหมือนอีเมล โปรดเธอฟังชัด ๆ ไวเหมือนเอ็มปัปเป้ คุณนั้นแค่ราฟาเอล อย่าเรียกผมเด็กแว๊น เรียกผู้หลงรักในความเร็ว ไปกับพี่สิเดี๋ยวพี่เบิ้ลเครื่องโชว์ ขับแบบยาวๆ เดี๋ยวพี่พาดันโล รถพี่ไม่สวยเหมือนรถไฮโซ ขับเข้าเส้นชัยตะโกนร้องไชโย ( * , * )


คอร์ด เนื้อเพลง เป็นหยังคือคิดฮอดเขา มาร์ค ได้หมดถ้าสดชื่น chordza

Posted: 03 Nov 2020 11:00 PM PST

"


"

เป็นหยังคือคิดฮอดเขา


เป็นหยังคือคิดฮอดเขา เป็นหยังคือบ่ลืมเจ้า เป็นหยังเฮาคือนั่งเศร้า เป็นหยังน้ำตาคือไหล แค่ได้คบได้คุย ได้ฮู้จักกัน กะคิดไปฮอดไส เข้าข้างเจ้าของหัวใจ เขามีแต่เฮา สมบ่หัวใจ ฮักคนง่าย กะเจ็บคือเก่า เขาบ่ได้เสียน้ำตานำดอก จำไว้แหน่ ที่เขาบอกว่าฮัก บอกว่าคิดฮอด เขากะแค่เว้าให้เฮาดีใจ เซาเหงามื้อใด๋ ให้โยนใจเฮาถิ่มเข้าป่า เป็นหยังคือคิดฮอดเขา เป็นหยังคือบ่ลืมเจ้า เป็นหยังเฮาคือนั่งเศร้า เป็นหยังน้ำตาคือไหล เขาบ่ได้ฮักเฮาดอก จำใส่สมองเอาไว้ เฮาแค่ทางผ่านหัวใจ จักผู้ใด๋สิจริงจังนำ แค่ได้คบได้คุย ได้ฮู้จักกัน กะคิดไปฮอดไส เข้าข้างเจ้าของหัวใจ เขามีแต่เฮา สมบ่หัวใจ ฮักคนง่าย กะเจ็บคือเก่า เขาบ่ได้เสียน้ำตานำดอก จำไว้แหน่ ที่เขาบอกว่าฮัก บอกว่าคิดฮอด เขากะแค่เว้าให้เฮาดีใจ เซาเหงามื้อใด๋ ให้โยนใจเฮาถิ่มเข้าป่า เป็นหยังคือคิดฮอดเขา เป็นหยังคือบ่ลืมเจ้า เป็นหยังเฮาคือนั่งเศร้า เป็นหยังน้ำตาคือไหล เขาบ่ได้ฮักเฮาดอก จำใส่สมองเอาไว้ เฮาแค่ทางผ่านหัวใจ เป็นหยังคือคิดฮอดเขา เป็นหยังคือบ่ลืมเจ้า เป็นหยังเฮาคือนั่งเศร้า เป็นหยังน้ำตาคือไหล เขาบ่ได้ฮักเฮาดอก จำใส่สมองเอาไว้ เฮาแค่ทางผ่านหัวใจ จักผู้ใด๋สิจริงจังนำ


คอร์ด เนื้อเพลง ไม่น่าเจอกันเลย เหล็กโคน chordza

Posted: 03 Nov 2020 10:00 PM PST

"


"

ไม่น่าเจอกันเลย


เมื่อรักสองเรามันก็มาถึงตอนสุดท้าย ที่เธอต้องจากไป ฉันทำใจไม่ได้ ได้แต่ร้องไห้น้ำตาไหล นึกถึงภาพความหลัง ยิ่งทำให้ฉันนั้นต้องเสียใจ ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ คนหนึ่งคนเจอคนหนึ่งคน ก็เกิดเป็นความรัก คนหนึ่งคนรักคนหนึ่งคน มากรู้ไหม แต่หนึ่งคนมาเลิกรา อีกหนึ่งคนต้องเสียใจ คนสองคนไม่น่าเจอกันเลย คนที่เสียใจที่สุดคือคนถูกทิ้ง คนที่ไม่รักดีไม่เจ็บไม่รู้สา ความรักมาพังลง ต้องมีคนเสียน้ำตา นั่นก็คือฉัน ที่มันรักเธอเหม็ดใจ เมื่อรักสองเรามันก็มาถึงตอนสุดท้าย ที่เธอต้องจากไป ฉันทำใจไม่ได้ ได้แต่ร้องไห้น้ำตาไหล นึกถึงภาพความหลัง ยิ่งทำให้ฉันนั้นต้องเสียใจ ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ ได้แต่ฟูมฟาย เมื่อรักสองเรามันก็มาถึงตอนสุดท้าย ที่เธอต้องจากไป ฉันทำใจไม่ได้ ได้แต่ร้องไห้น้ำตาไหล นึกถึงภาพความหลัง ยิ่งทำให้ฉันนั้นต้องเสียใจ ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ ได้แต่ฟูมฟาย เมื่อรักสองเรามันก็มาถึงตอนสุดท้าย ที่เธอต้องจากไป ฉันทำใจไม่ได้ ได้แต่ร้องไห้น้ำตาไหล นึกถึงภาพความหลัง ยิ่งทำให้ฉันนั้นต้องเสียใจ ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ ได้แต่ฟูมฟาย ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ ได้แต่ฟูมฟาย ได้แต่ร้องไห้ ได้แต่เสียใจ ได้แต่ฟูมฟาย


คอร์ด เนื้อเพลง ยังไงก็เจ็บ พ็อก บิ๊กอายส์ chordza

Posted: 03 Nov 2020 09:00 PM PST

"


"

ยังไงก็เจ็บ


ไม่ต้องพูดอะไรกับฉัน ไม่ต้องบอกอะไรทั้งนั้น สิ่งที่เธอเป็นฉันก็พอจะเข้าใจ ไม่ต้องบอกว่าหมดรักกัน อย่ามาซ้ำเติมกันได้ไหม ถ้าในหัวใจของเธอไม่มีฉันแล้ว อาจจะมีน้ำตาแต่มันคงไม่ถึงตาย ให้รักเธอไปหมดใจ แต่ใจเธอหมดรักกัน จะไปก็ไป ยังไงก็เจ็บอยู่แล้ว ดื่มเหล้าเพียวๆ สักแก้ว ก็คงจะลืมเธอ ไม่ต้องสนใจว่าใครจะเจ็บจะเพ้อ ว่าฉันจะคิดถึงเธอ แค่คนเคยรักกัน เธอจะสนใจทำไม ไม่ต้องพูดอะไรกับฉัน ไม่ต้องบอกอะไรทั้งนั้น สิ่งที่เธอเป็นฉันก็พอจะเข้าใจ ไม่ต้องบอกว่าหมดรักกัน อย่ามาซ้ำเติมกันได้ไหม ถ้าในหัวใจของเธอไม่มีฉันแล้ว อาจจะมีน้ำตาแต่มันคงไม่ถึงตาย ให้รักเธอไปหมดใจ แต่ใจเธอหมดรักกัน จะไปก็ไป ยังไงก็เจ็บอยู่แล้ว ดื่มเหล้าเพียวๆ สักแก้ว ก็คงจะลืมเธอ ไม่ต้องสนใจว่าใครจะเจ็บจะเพ้อ ว่าฉันจะคิดถึงเธอ แค่คนเคยรักกัน จะไปก็ไป ยังไงก็เจ็บอยู่แล้ว ดื่มเหล้าเพียวๆ สักแก้ว ก็คงจะลืมเธอ ไม่ต้องสนใจว่าใครจะเจ็บจะเพ้อ ว่าฉันจะคิดถึงเธอ แค่คนเคยรักกัน เธอจะสนใจทำไม


คอร์ด เนื้อเพลง ล่ะแมนวา อ๊อฟ สงกรานต์ chordza

Posted: 03 Nov 2020 08:00 PM PST

"


"

ล่ะแมนวา


เอาฮานี่ฟังเด้ออ้ายสิว่า ล่ะเพียงแค่ได้พ้อหน้า ใจอ้ายกะสั่นแฮง ข้าวบ่กินกะได้ ขั่นได้เว้านำคำแพง คนอิหยังตาฮักแฮง แก้มแดงเจ้าฮู้โตบ่ ล่ะมาบัดนี้ให้พี่ถามจักคำแหน่ แมนเจ้ามีคนคอยดูแลแล้วไปน้อ อยากสิเป็นแฟนเธอ พอสิเป็นไปได้บ่ คนสวยอ้ายนี่หนอ คนงามพี่นี่เอย ล่ะแมนวาเด้อนาง พอแต่แนมเห็นน้อง ใจมันฟ้องว่าแมน ตำแหน่งแฟนในใจเจ้ามีไผแล้วล่ะไป งามเป็นตาฮัก อ้ายนี่มักเจ้าหลาย เอาอิหยังมาแลกน้อจั่งสิได้ เป็นแฟนน้องหล่า สายตาอ้ายเทียวแนมหาเจ้า ใจเหงาอ้ายเทียวอ้อนให้หม่าย บ่เคยมีไผถืกใจอ้าย จั่งมาพ้อกะล่ะแมนอีนาง ใจบางๆ ของอ้ายไหวหวั่น ตั้งแต่วันที่ได้พบเจ้า อยากสิเว้าแต่ดนแล้วน้อง ได้แค่มองจนมาฮอดมื้อนี่ ขอเลขบัญชี เบอร์โทรบ่ต้อง ขอตีตราจองเด้อน้องหล่าเอย ล่ะแมนวาเด้อนาง พอแต่แนมเห็นน้อง หัวใจฟ้องล่ะว่าแมน ขั่นแมนได้เจ้าเป็นแฟน เป็นแฟนเด้อล่ะแมนบักอ้าย รับรองได้ว่าฮักชัวร์ ว่าสิเหมารถทัวร์พาแม่มาเบิ่ง แต่ว่าเงินบ่เถึงกะเลยมาสามล้อ ล่ะแมนวาเด้อนาง พอแต่แนมเห็นน้อง ใจมันฟ้องว่าแมน ตำแหน่งแฟนในใจเจ้ามีไผแล้วล่ะไป งามเป็นตาฮัก อ้ายนี่มักเจ้าหลาย เอาอิหยังมาแลกน้อจั่งสิได้ เป็นแฟนน้องหล่า สายตาอ้ายเทียวแนมหาเจ้า ใจเหงาอ้ายเทียวอ้อนให้หม่าย บ่เคยมีไผถืกใจอ้าย จั่งมาพ้อกะล่ะแมนอีนาง ใจบางๆ ของอ้ายไหวหวั่น ตั้งแต่วันที่ได้พบเจ้า อยากสิเว้าแต่ดนแล้วน้อง ได้แค่มองจนมาฮอดมื้อนี่ ขอเลขบัญชี เบอร์โทรบ่ต้อง ขอตีตราจองเด้อน้องหล่าเอย ล่ะมาบัดนี้ให้พี่ถามจักคำแหน่ แมนเจ้ามีคนคอยดูแลแล้วไปน้อ อยากสิเป็นแฟนเธอ พอสิเป็นไปได้บ่ คนสวยอ้ายนี่หนอ คนงามพี่นี่เอย ล่ะแมนวาเด้อนาง พอแต่แนมเห็นน้อง ใจมันฟ้องว่าแมน ตำแหน่งแฟนในใจเจ้ามีไผแล้วล่ะไป งามเป็นตาฮัก อ้ายนี่มักเจ้าหลาย อยากฮู้เด้ว่าอ้ายนี้มีสิทธิ์บ่ ล่ะแมนวาเด้อนาง พอแต่แนมเห็นน้อง ใจมันฟ้องว่าแมน ตำแหน่งแฟนในใจเจ้ามีไผแล้วล่ะไป งามเป็นตาฮัก อ้ายนี่มักเจ้าหลาย เอาอิหยังมาแลกน้อจั่งสิได้ เป็นแฟนน้องหล่า


คอร์ด เนื้อเพลง All Your Yeahs Beach House chordza

Posted: 03 Nov 2020 07:00 PM PST

"


"

All Your Yeahs


Hush don't you cry In the next life She takes me to the water Don't say a word And when I ask her Is she doing alright She's a rollercoaster And yeah, she's a fire in the night Lay your dead flowers All in a row Sooner or later We're gonna let them go And when she asks me Are we doing it right Come a little closer You've got nothing left to hide Hush don't you cry In the next life And when they ask us Are we happy inside We're a rollercoaster And yeah, we're a fire in the night What can you say All your yeahs It's your life Do you right Give them love


คอร์ด เนื้อเพลง Angola Bernard Lavilliers chordza

Posted: 03 Nov 2020 06:00 PM PST

"


"

Angola


Je connais qu'un seul endroit Mais c'est pas fr?quentable O? l'on joue ce blues l? Aussi noir que le sable. * Mona mona muene Kissueia ueza Mona mona muene Kalunga n'gumba. Je connais qu'une seule voix Qu'en est vraiment capable C'est profond, plus fort que toi Il n'est pas responsable. ( * )


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น