หน้าเว็บ

วันศุกร์ที่ 25 ธันวาคม พ.ศ. 2563

Chordza

Chordza


คอร์ด เนื้อเพลง ซื้อกิน พิณห่าว สาวโอม chordza

Posted: 25 Dec 2020 03:00 PM PST

"


"

ซื้อกิน


คันจ้างให้เลิกกับเขา อ้ายสิเอาจักบาท ย้อยแนมบ่เห็นโอกาส ว่าอ้ายสิฮักน้องยอมซื้อกิน.... มีแต่คำว่าเหงา บ่เคยมีคำว่าฮัก ทุกเถื่อที่อ้ายมาลักเฮ็ดแนวบ่ดีนำกัน ทั้งที่ฮู้ว่าอ้ายมีเขา จนคนเว้าคนส่าเบิดบ้าน แต่น้องถอนโตบ่ทันย้อนฮักอ้ายแล้ว ยอมเป้นกิ๊กให้อ้าย กะย้อนฮักหลายอ้ายฮู้บ่ ย้อนว่าอ้ายมาล่อมาตั๋วว่าบ่แม่นผัวไผ ทั้งที่ถืกโพสด่าในเฟส ถึงสิถืกขู่ฆ่าในไลน์ ฮอดจุดนี้น้องยอมบ่ได้ลงทุนไปหลาย เข้าใจน้องเนาะ * ขอสวมบทตัวร้าย แย่งผู้ชายหลายใจ อ้ายกะซั้ว น้องกะง่าย เฮาสมกัน ** คั่นจ้างให้เลิกกับเขา อ้ายสิเอาจักบาท ย้อนแนมบ่เห็นโอกาส ว่าอ้ายสิฮักน้องยอมซื้อกิน แค่อยากได้ยินคำว่า อ้ายฮักน้องหลาย สักครั้งน้องคงจะฟิน คั่นบ่ซื้อกินคงบ่ได้ยินดอกน้อซาตินี้ ถ้าฮู้ว่าอ้ายมีเขา ก่อนที่น้องสิเสียของฮัก คงบ่ได้มาลักเฮ็ดแนวบ่ดีมีแต่สิถืกหยัน ที่มันยอมให้อ้ายมาหา กะย้อนว่าฮักอ้ายเบิดท่อนั้น แต่อ้ายบ่เห็นค่ามันจักหน่อย ( * , ** ) มีแต่มาเอาแต่บ่เคยให้ ให้ความจริงใจกับน้อง โฮว้..โฮว้...โฮว้...โฮว.....


คอร์ด เนื้อเพลง ตับไตใต้พุง L.กฮ. X ปู่จ๋าน ลองไมค์ chordza

Posted: 25 Dec 2020 09:00 AM PST

"


"

ตับไตใต้พุง


คนจะเจ้าชู้ต้องดูที่อะไร คนจะหลายใจต้องดูอะไรบ้างหนา ดูที่รอยยิ้ม หรือดูที่ใบหน้า ดูที่ดวงตาหรือดูที่อะไร * ดูที่คำหวานมากมายเป็นก่ายกอง ดูที่อ้วนผอมสูงต่ำดำขาว ดูที่กางเกง หรือดูที่รองเท้า ดูที่กระเป๋าหรือดูที่อะไร ** คนที่เสริมหน้าอกมา คนที่ฉีดผิวมา คนที่เพิ่งทำดั้ง คนที่เพิ่งดึงหน้า หรือว่าแม่ค้าออนไลน์ คนที่มีเงินเป็นล้าน คนที่กินข้าวแกง คนที่ชอบพูดหนักหนา ว่าฉันนั้นรักแฟน คนเหล่านี้จะเชื่อใจได้ใช่ไหม ถ้ารักเป็นดั่งอากาศ ธาตุ ก็ไม่สามารถสัมผัสด้วยมือเปล่า ถ้ารักเป็นแค่ลมปาก ฉันก็ไม่อยากฟังคำที่เธอกล่าว ถ้ารักกันที่จิตใจ เธอจะรักฉันมั้ย ฉันมีแค่ตัวเปล่า ก่อนจะบอกรักออกมา ถามใจตนว่าคำนี้มันชัวร์เปล่า รักกันรักที่อะไร รักที่ตับไตหรือว่าใต้พุง รักที่รสรูปกลิ่นสี แบรนด์เนมที่มี หรือว่าน้ำปรุง รักที่โฉนดที่ดิน หรือว่าเพชรนิลใส่เป็นกระบุง หรือว่าลมปากที่พ่นออกมาจับใจความได้ว่า อ่ะผมรักคุง ถ้า รอ อา กอ แล้ว รัก แสดงว่าคุณสะกดไม่เป็น เพราะ ร ไม้หัน ก็ รัก อันนี้สิถูกแบบร้อยเปอร์เซ็นต์ จะเขียนจะพูดยังไงขอบอกเอาไว้ไม่ใช่ประเด็น เพราะรักของฉันคือทำดีต่อกันในทุกๆวันที่อยู่ที่เป็น ( ** , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง บ่ฮู้สิฮักไผอีกได้บ่ มีนตรา อินทิรา chordza

Posted: 25 Dec 2020 08:00 AM PST

"


"

บ่ฮู้สิฮักไผอีกได้บ่


ดีกรีที่เทลงแก้ว มันบ่แม่นแนวน้องดอกอ้ายจ๋า น้องแค่อยากเอาน้ำตา ใส่แทนโซดาลองเบิ่งจั๊กคืน อยากเอาความเศร้าความเจ็บ มาลบมาล้างให้ใจดีขึ้น มาติดต่อกันหลายคืน ย้อนยังเฮ็ดใจบ่ได้จั๊กที โทษเด้อให้อ้ายยากนำ ยามน้องกลับบ้านบ่ไหว ย้อนว่าหลูโตน หรือว่าอันใด๋ กะขอบใจอ้ายอีหลี ให้คนบ่ฮัก ให้เขาเบิดคักเบิดแนหัวใจ บ่คิดจ่งไว้ให้ไผ สุดท้ายกะถืกถิ่มอยู่ดี จั๊กว่าสิส่วง จักว่าสิซื่นยามใด๋บุ๋นี้ จั๊กส่อยได้หรือบ่ดีกรี ใจน้องมื้อนี้ จั๊กสิฮักไผอีกได้บ่ ยังบ่มีทางอื่น ให้ใจฟื้นคืนได้เลย ให้เขาเบิดใจเขายังถิ่มน้องเสย อ้ายเอ๋ย ใจน้องพังคักอิหลี * ให้คนบ่ฮัก ให้เขาเบิดคักอยู่อ้ายหัวใจ แต่สิ่งที่เขาคืนให้ กะจังอ้ายเห็นวันนี้ ขอบคุณอ้ายหลายน้องฮู้สึกได้ในความหวังดี จั๊กส่อยได้หรือบ่ดีกรี แค่ยังบ่มีวีธี ซ่อมใจดวงนี้ใช้ต่อ บ่ได้อยากเป็นจังซี้ดอกหนอ ถ้าบ่รบกวนเกินไป ซ่อมใจให้น้องได้บ่


คอร์ด เนื้อเพลง ผมไม่ได้เจ้าชู้ เบียร์ พร้อมพงษ์ chordza

Posted: 25 Dec 2020 07:00 AM PST

"


"

ผมไม่ได้เจ้าชู้


ไม่ได้เจ้าชู้ เพียงแต่เสียรู้คนบ่อยโฮ้..โห้..ฮือ ผมไม่ได้เจ้าชู้ เพียงแต่มีคู่เป็นคนหลายใจ.. มีรักหลายหนแต่ไม่ใช่คนหลายใจ พอมีเวลาบ้างไหมจะอธิบายให้ฟัง แค่อยากมีแฟนซักคน แต่มักโดนคนหักหลัง ก็เลยเริ่มต้นบ่อยครั้ง มีเส้นทางเหมือนคนหลายใจ คนแรกก็ได้น้ำตา คนต่อมาก็เพิ่มความพ่าย คือความเป็นไปที่อยากให้เธอรู้ ไม่ได้เจ้าชู้ เพียงแต่เสียรู้คนบ่อย ประวัติด่างพร้อย หัวใจไม่มีที่อยู่ พยายามจะมีคนรัก พลาดที่คบคนลวงเป็นคู่ หลายรักคล้ายคนเจ้าชู้ใครเล่าจะรู้ ผมเป็นผู้โดนกระทำ มีรักหลายหนแต่ตามหาคนๆเดียว ที่คบเป็นแฟนแน่นเหนียวรักเดียวและไม่ใจดำ ก็ให้เธอลองคิดดู เจ้าชู้ก็คงไม่ช้ำ พูดมาถ้าพอเชื่อคำ ก็อยากแนะนำให้เธอดูใจ คนแรกก็ได้น้ำตา คนต่อมาก็เพิ่มความพ่าย คือความเป็นไปที่อยากให้เธอรู้ ไม่ได้เจ้าชู้ เพียงแต่เสียรู้คนบ่อย ประวัติด่างพร้อย หัวใจไม่มีที่อยู่ พยายามจะมีคนรัก พลาดที่คบคนลวงเป็นคู่ หลายรักคล้ายคนเจ้าชู้ใครเล่าจะรู้ ผมเป็นผู้โดนกระทำ ยังหาคู่แท้ไม่เจอ หากมีเธอช่วยดูแลใจ ไม่ได้ๆ ไม่ได้เจ้าชู้


คอร์ด เนื้อเพลง ไม่ใช่สำรองของใคร(ตบหัวลูบหลัง) เต็ม นาวา chordza

Posted: 25 Dec 2020 06:00 AM PST

"


"

ไม่ใช่สำรองของใคร(ตบหัวลูบหลัง)


เธอบอกว่าฉันไม่ดี เธอบอกว่าฉันไม่ใช่ ในแบบที่เธอต้องการ ไม่ใช่แบบนี้ เคยบอกว่าเขานั้นดี เคยบอกว่าเขานั้นใช่ เพียงแค่เขาเอาใจก็ว่าดี แต่ตอนนี้เป็นไง เธอต้องร้องไห้กลับมา เขาหลอกเธอเสียท่าแล้วทิ้งไป จะมาบอกว่าฉันนั้นดี ตอนนี้ไม่เห้นใคร อยากจะให้อภัย มันสายไปสำหรับเธอ * ก็เธอมันคนโลเลไม่จริงใจ พอเจอกับเขาก็ทิ้งฉันไปไม่ใช่เหรอ พอโดนทิ้งกลับมาหาฉันนั้นเพ้อเจ้อ อย่ามาเสนอว่าฉันดีกว่าใคร.. ** ตบหัวแล้วลูกหลัง ยังทำหน้าเศร้า ไม่เอา ไม่เอา ฉันไม่ใช่สำรองของใคร ตอนทิ้งใยไม่คิด ตอนนี้จะมาเริ่มใหม่ กลับไป กลับไปเสียเธอ อย่ามาบีบน้ำตา อย่ามาร้อง เพราะว่าฉันไม่ใช่สำรองอารมณ์ของเธอ [ ดนตรี ] * ก็เธอมันคนโลเลไม่จริงใจ พอเจอกับเขาก็ทิ้งฉันไปไม่ใช่เหรอ พอโดนทิ้งกลับมาหาฉันนั้นเพ้อเจ้อ อย่ามาเสนอว่าฉันดีกว่าใคร.. ** ตบหัวแล้วลูกหลัง ยังทำหน้าเศร้า ไม่เอา ไม่เอา ฉันไม่ใช่สำรองของใคร ตอนทิ้งใยไม่คิด ตอนนี้จะมาเริ่มใหม่ กลับไป กลับไปเสียเธอ อย่ามาบีบน้ำตา อย่ามาร้อง เพราะว่าฉันไม่ใช่สำรองอารมณ์ของเธอ


คอร์ด เนื้อเพลง รักได้ครั้งละคนเชื่อใจได้คนละครั้ง ฮาย ชุติมา chordza

Posted: 25 Dec 2020 05:00 AM PST

"


"

รักได้ครั้งละคนเชื่อใจได้คนละครั้ง


ผู้หญิงอย่างฉัน รักผู้ชายได้ครั้งละคน และความเชื่อใจ ฉันให้ได้แค่คนละครั้ง ฝากชีวิตกับเธอไม่ไหว ต้องตัดใจตีตัวออกห่าง รักแค่ไหนก็ต้องแยกทาง ดีกว่ารอฟังข่าวคนหลายใจ ครั้งเดียวก็เกินจะพอ ขอโทษทำไม เมื่อใจเธอนั้นไม่รู้สึกผิด ในเมื่อเธอคิด กำไรชีวิตคือการนอกใจ เธอก็รู้ว่าฉันต้องเจ็บ แต่เธอก็ยังทำมันลงไป ที่ผ่านมาฉันไม่เชื่อใคร คิดว่าเป็นข่าวลือเท่านั้น เมื่อเจอกับตา หัวใจก็เห็นแต่ฟ้ามัวหม่น เพิ่งรู้การโดน คนรักหักหลังมันทรมาน ไม่อยากมองหน้าคนมักง่าย ไม่อยากฟังอะไรทั้งนั้น อยากบอกเธอแค่เพียงสั้น สั้น ให้เลิกแล้วต่อกันทุกอย่าง ผู้หญิงอย่างฉัน รักผู้ชายได้ครั้งละคน และความเชื่อใจ ฉันให้ได้แค่คนละครั้ง ฝากชีวิตกับเธอไม่ไหว ต้องตัดใจตีตัวออกห่าง รักแค่ไหนก็ต้องแยกทาง ดีกว่ารอฟังข่าวคนหลายใจ ครั้งเดียวก็เกินจะพอ ไม่มีพรุ่งนี้ ไม่มีถนนให้เริ่มต้นใหม่ ถึงแม้ทำใจ ให้กว้างแค่ไหนมันก็ไม่พอ หมดความหวังเมื่อรักไม่ซื่อ มันไม่มีอะไรให้รอ จบกันไปให้เธอไปต่อ จะเสาะหากี่รักก็ช่าง ผู้หญิงอย่างฉัน รักผู้ชายได้ครั้งละคน และความเชื่อใจ ฉันให้ได้แค่คนละครั้ง ฝากชีวิตกับเธอไม่ไหว ต้องตัดใจตีตัวออกห่าง รักแค่ไหนก็ต้องแยกทาง ดีกว่ารอฟังข่าวคนหลายใจ ครั้งเดียวก็เกินจะพอ ผู้หญิงอย่างฉัน รักผู้ชายได้ครั้งละคน และความเชื่อใจ ฉันให้ได้แค่คนละครั้ง ฝากชีวิตกับเธอไม่ไหว ต้องตัดใจตีตัวออกห่าง รักแค่ไหนก็ต้องแยกทาง ดีกว่ารอฟังข่าวคนหลายใจ ครั้งเดียวก็เกินจะพอ ครั้งเดียวมันก็เกินพอ


คอร์ด เนื้อเพลง หม้ายแล้ว ธีเดช ทองอภิชาติ chordza

Posted: 25 Dec 2020 04:00 AM PST

"


"

หม้ายแล้ว


หม้ายแล้ว เสียงจู้จี้ขี้บ่นแรกนู้นน่ารำคาญ เสียงด่าฉาวนอกชาน วันพี่คลานโคลงเคลงหลบจากเมา ไม่มีใครเรียกให้กินข้าว ไม่มีใครมาปลุกหัวเช้า ชาติเศร้าใจ ชาติเศร้าจัง ม้ายแล้ว แลประนู้นไม่มีหันประนี้ไม่มา น้องสูญไหน ลิ้มรสฤทธิ์พิษรัก วันน้องหนีจากลาน้ำตาไหล ม้ายแล้วคนมาคอยเซ้าซี้ ม้ายแล้วคนมาชี้มาใช้ น้องทิ้งพี่แล้วใช่ม้าย ม้ายแล้วไม่เหลือไหร่แล้ว * นั่งร้องกอดขวดเหล้าตั้งแต่หัวเช้าจนค่ำ โวยวายเรียกร้องร่ำพร่ำเพ้อให้เธอกลับมา ม้ายแล้วไม่มีเหลือ รอยรัก เหลือเพียงน้ำตา สัญญา ม้ายแล้วไม่เหลือไหรแล้ว ม้ายแล้ว ร้องให้ตายไส้ลากรากพ่าน อ้านเอ เมาโซซัดโซเซหมือนซากศพเดินได้ ไร้วิญญาณ สิ้นแล้วความรักจะไปต่อ มีไม่พอพลังกำลังใจ น้องพรากความรักจากพี่ไป ทิ้งให้ตาย กลับม้ายแล้ว


คอร์ด เนื้อเพลง ฟ้าคู่ดาว 4 FILL Feat. chordza

Posted: 25 Dec 2020 04:00 AM PST

"


"

ฟ้าคู่ดาว


* ฝากดาวไปบอกคิดถึงเธอ นั้นก็คงไม่ซึ้งเลย วอนให้ส่งไปถึงเธอ ฝากใจลอยไปหาเธอ ฟ้าคู่ดาว..มันคงจะเหมือนตัวเธอที่คู่ฉัน แม้ห่างกันไกลแสนไกลไม่เคยท้อ ขอโทษทุกอย่างในบางทีที่ฉันไม่เคยง้อ ให้ดาวได้เป็นพยาน รักเราให้นานเท่านาน ให้เธอจงรอเวลา คิดถึงในยามวิกาล โปรดอย่าพึ่งงอนเธอฟังฉันก่อนน้า คิดถึงเธอตอนหลับตา อยากให้เธอจงกลับมา คุยกันก่อนจะจากลา จะร้องเพลงนี้ให้ฟัง ฉันส่งไปให้เธอถึงรึยัง แค่อยากให้รู้ว่าคิดถึงจัง เธอนั้นโคตรงามกว่าดวงพระจันทร์ ตามลมลิบลิ่วโปรยปลิวไปบนฟ้า รักแค่เธอนะคนงามเป็นคนที่ฉันเคยตามหา ( * ) ถึงแม้ว่าตัวจะห่างไกลแต่ใจของเราไม่ห่างกัน ขอสัญญาจะมีแค่เธอเอาใจของฉันเป็นรางวัล เธอไม่ต้องร้องถ้าไม่มีฉันอยู่ข้างกาย สักวันเราต้องได้เจอได้อยู่ด้วยกันจนวันตาย เธอคือผู้หญิงที่ดีที่สุดที่ฉันนั้นเคยได้เจอ เวลาฉันนั้นคิดถึงฉันก็นั่งมองรูปเธอ ฉันนั้นมีแค่เธอคนเดียวเท่านั้น คนที่ฉันอยากเจอคือเธอเท่านั้น ( * ) ขอเพียงได้ยินเสียงแกในทุกๆคืนก่อนนอน ใจมันคิดถึงมากเลยแค่ได้กอดกันก็พอ ตอนที่ทุกอย่างมันมืดสนิทแต่แกเป็นแสงสว่างให้ฉัน เธอบอกรักเราที่สุด แต่ฉันรักแกได้มากกว่านั้น และฉันรักแกได้มากกว่านั้นไม่ว่าจะนานเท่าไรหัวใจของฉันนั้นก็ยังรัก ขอโทษที่ทำให้ช้ำทำให้แกนอยด์ แกงอน ขอโทษนะที่รักจะคอยประคับประคองแค่แกก็พอแล้ว ( * )


คอร์ด เนื้อเพลง หยบรัก เบส ได้หมดถ้าสดชื่น chordza

Posted: 25 Dec 2020 03:00 AM PST

"


"

หยบรัก


พี่เป็นเด็กใต้ ถ้าแหลงกลางก็ทองแดง พี่อยากได้เธอมาเป็นแฟน ควงแขนจะได้มั้ย.. ภาพเธอในวันนั่น ติดตาถึงวันนี้ จะนอนก็ยังมี ภาพเธอมาหลอกหลอนใจ * ทำไมใจมันเต้นอย่างนี้ กระวนกระวายทุกที แค่เพียงได้เห็นรอยยิ้มของเธอก็รู้ว่ารักเธอมาก เลยอยากเอ๋ยคำว่าฉันรักเธอ เพื่อสื่อความหมายมาเป็นเพลงนี้... ** หวังเหวิดมันแปลว่าห่วงใย หยบรักคือการเก็บไว้ ในใจแค่คนเดียว คิดถึงอี้ตายคืออยากจะเจอ อยากจะมองหน้าเธอ มันจึงเพ้อบ้าบออยู่อย่างนี้ สาวเห้อเธอมีแฟนแล้วหม้าย รู้มั้ยว่ากินไม่ได้จะนอนก็ไม่หลับ อยากพบอยากคุยอยากเจอ หลงใหลจนใจมันเพ้อละเมอ อยากให้รู้ว่ามีเพียงแต่เธอ ที่ฉันรักหมดหัวใจ


คอร์ด เนื้อเพลง หล่าคำนาง แซก ชัยกฤต x ฮันนี่ นิชาดา chordza

Posted: 25 Dec 2020 12:00 AM PST

"


"

หล่าคำนาง


* โอ้ละอีหล่าคำนาง โอ้ละอีหล่าคำนาง โอ้ละอีหล่าคำนาง โอ้ละอีหล่าคำนาง ** โอ้ละอีหล่าคำนาง เจ้าคืองามแท้น้อ ขอเป็นแฟนของเจ้าได้บ่ อ้ายว่าอ้ายหล่อกว่าไผอยู่เด้ โอ้ละอีหล่าคำนาง อ้ายบ่เคยพ้อเจ้ามาก่อน อ้ายฮอดบ่ได้หลับได้นอน ถ้าเจ้าบ่มานอนอยู่ข้างๆใจ โอ้ละอีหล่าคำนางเจ้าคืองามแท้เด้ เจ้านั้นเป็นเหมือนนางฟ้าอ้ายจึงมักเจ้าแบบไม่ลังเล สวยขนาดนี้ถ้ายังไม่มีแฟนก็โอเค หมดทั้งหัวใจของอ้ายคนนี้อ้ายกะสิยอมทุ่มเท วันนี้มารู้ทีหลังว่าเจ้านั้นมีเขาอยู่แล้ว ฝันของอ้ายนั้นได้สลายตอนรู้ว่าเจ้านั้นมีแฟน อ้ายกะยังสิฮักถึงบ่มีสิทธิ์ได้ควงแขน ถึงแม้นว่าคนในใจของเจ้าเป็นเค้าคนนั้น *** ถึงจะเป็นยังไงฉันก็รักเธอ ถ้าเผื่อวันหนึ่งเธอนั้นไม่มีเขา แล้วฉันจะมีโอกาสนั้นบ้างหรือเปล่า โอกาสที่ฉันจะได้เธอนั้นมาเป็นแฟน ( ** ) ฉันก็แค่คนธรรมดาไม่ใช่นางฟ้าลงมาจากไหน เธอบอกว่าฉันมีแฟนแล้วแล้วแฟนคนนั้นฉันคือใคร ใช่เธอหรือเปล่าที่เคยเดินมาถามว่าฉันนั้นโสดไหม คนที่เธอคิดว่าเป็นแฟนอาจเป็นพี่น้องผองเพื่อนก็ได้ และหากเธอกล้าวันนี้ฉันก็ยินดีจะตอบคำถาม หากไม่กล้าจะให้โอกาสเริ่มนับจากหนึ่งจนถึงสาม แล้วเธอจะไม่มีวันได้คุยกับคนงามๆ และเธอนั้นก็ไม่มีสิทธิ์ ที่ คิดจะเดินตาม โอ้ละอีหล่าคำนางเจ้าคืองามแท้เด้ เจ้านั้นเป็นเหมือนนางฟ้าอ้ายจึงมักเจ้าแบบไม่ลังเล เจ้าพูดมาแบบนี้อ้ายก็ยังไม่ค่อยโอเค เพราะอ้ายอยากได้เจ้ามาเป็นแฟนและจะไปแทนที่เขาคนนั้น ( *** , ** )


คอร์ด เนื้อเพลง ฮักเบิดอายุ ใบข้าว ไทบ้านเดอะซีรีส์(แพมมี่ สุธิดา) chordza

Posted: 24 Dec 2020 09:00 PM PST

"


"

ฮักเบิดอายุ


ให้ไปเทียบกับเขา คงสู้หยังบ่ได้ ย้อนว่าในหัวใจ ของอ้ายบ่คือเก่า สิทุ่มเทฮักให้ปานใด๋ คงบ่อาจดึงใจให้อ้ายกลับคืน ต้องกลายเป็นคนอื่น เมื่ออ้ายลืมคำหลังที่เอ่ยเว่า ว่าหม่อมพี่ชายสิบ่ผันเปลี่ยน สิอยู่ในเกวียนใจของน้อง ว่าสิฮักเป็นคนสุดท้ายแล้วจั่งใด๋คือเปลี่ยนใจ ย้อนฮักมันหมดอายุหรือว่าจั่งใด๋ อ้ายจึงถิ่มน้องไป ไปมีผู้ใหม่ ฮักสิเป็นสิตาย กะบ่ได้ใจ เหยียบฮักเอาไว้กะบ่อยู่ คนหนึ่งอยากสิรัก อีกคนบ่อยากสิอยู่ ให้จนเบิดหัวใจ แต่อ้ายกะแนมบ่ฮู้ อยากฮ้องไห้ดังๆ แต่บ่มีสิทธิ์หยัง กะพอสิฮู้ สิให้แข่งเฮ็ดหยัง จั่งใด๋กะเป็นคนแพ้ เป็นแค่คนอ่อนแอในสายตาอ้าย กะแค่นั้น ฮักที่เคยหวานซึ้ง มันถูกอ้ายดึงลงจากฝันมา ให้น้องลบลืมสัญญา สองเฮาที่เคยฮักกัน ว่าหม่อมพี่ชายสิบ่ผันเปลี่ยน สิอยู่ในเกวียนใจของน้อง ว่าสิฮักเป็นคนสุดท้ายแล้วจั่งใด๋คือเปลี่ยนใจ ย้อนฮักมันหมดอายุหรือว่าจั่งใด๋ อ้ายจึงถิ่มน้องไป ไปมีผู้ใหม่ ฮักสิเป็นสิตาย กะบ่ได้ใจ เหยียบฮักเอาไว้กะบ่อยู่ คนหนึ่งอยากสิรัก อีกคนบ่อยากสิอยู่ ให้จนเบิดหัวใจ แต่อ้ายกะแนมบ่ฮู้ อยากฮ้องไห้ดังๆ แต่บ่มีสิทธิ์หยัง กะพอสิฮู้ อยากฮ้องไห้ดังๆ แต่บ่มีสิทธิ์หยัง กะเข้าใจอยู่


คอร์ด เนื้อเพลง ทุกเทศกาล (ALL SEASON LOVE) CYANIDE chordza

Posted: 24 Dec 2020 06:00 PM PST

"


"

ทุกเทศกาล (ALL SEASON LOVE)


* ขอแค่ฉันมีเธอ แบบนี้ในทุกหน้าหนาว อยู่ในทุกช่วงเวลา สงกรานต์ วันวาเลนไทน์ มีแค่ you and me Halloween ก็ไม่ไปไหน อยู่เคาท์ดาวน์ทุกปีใหม่ ไม่ว่าวันไหนๆ ขอแค่มีเธอ ขอแค่มีเธอแล้วกัน ** ขอแค่มีเธอ ขอแค่มีเธอแล้วกัน ขอแค่มีเธอ ขอแค่มีเธอแล้วกัน เธอจะไปไหน อยู่ที่ไหนก็ตาม ขอเป็นพยานอยู่ข้างๆคนดี ฃ เธออาจจะมีอาจจะมีรำคาญ แต่ว่า I need you baby ขอแค่มีเธออยู่ทุกๆที่ แค่นี้ ก็พอละ มีแค่ฉันและแค่เธอ I love you baby ตอนไม่สบายก็มีฉันปลอบ ตอนเธอหนาวเธอมีฉันกอด Baby gonna love Imma ใจโครต sport Oh baby you อยู่ทุกนาที เวลาดีๆมีให้ตลอด Oh ma girl let it be เก็บเรื่องราวดีๆให้เป็นความรัก เรามา ปะดิดาดิดา และมา ชาดิดาดิดา oh stay with me baby สงกรานต์ปีนี้เราไปไหนดี RCA จะดีมะ แต่ว่าถ้าจะให้ดี ก็คงต้องไปกับเธอ ตรุษจีนไปดูมังกรพ่นไฟ กินเจด้วยกันมั้ย อยากไปไหนเราก็ไป ทุกวันเลยที่เรามี มีกัน everyday จะไปทะเล จะไปภูเขา ไม่ต้องกลัวจะเซ เราจะบรรเลง ไม่ต้องกลัวเหงา ปะ เราไปดู ปลา ปลา และจะว่ายน้ำไปว่ายน้ำมา บุมๆ Thinking out loud Thinking our love อยากจะชวนเธอไปดูปลาโลมาและดำน้ำ อยู่ในทุกๆเทศกาลและไปด้วยกันไม่รอช้า เก็บกระเป๋าไม่รอนาน มา ม้า มา ( * , ** )


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น